Středa
Ráno jsem se probudila a podívala jsem se kolik je hodin. Bylo 7:25 a já se zhrozila. Rychle jsem vstala z postele a rozběhla jsem se do kuchyně.
Na stole jsem už měla připravenou snídani a svačinu do školy. Když jsem dojedla, běžela jsem do koupelny si umýt zuby a upravit se.
Dala jsem si na sebe lehký make-up, řasenku a světle růžovou rtěnku. Podívala jsem se na mobil a bylo 7:42. Šla jsem se obléct a poprosit tetu, aby mě odvezla do školy.
První hodinu jsem měla zeměpis a náš učitel nemá rád, když někdo přijde pozdě. Jen tak tak jsem přijela do školy.
Přiběhla jsem ke své skříňce, vzala si atlas a šla pozdravit Tinuse. ,,Ahoj zlatoʼʼ řekla jsem a dala mu pusu.
,,Ahoj lásko, od kdy mi říkáš zlato?ʼʼ usmál se na mě a polibek mi oplatil. ,,Vadí ti to snad?ʼʼ smutně jsem se na něho koukla.
,,Právě, že ne. Ty jsi moje největší zlato na tomhle světě a nikdo mi tě nevezme, ani můj bratrʼʼ otočil se a kouknul se na něho.
,,Tini, tamto byl vážně jenom omyl, zapomeň na to prosímʼʼ natáhla jsem se k němu a dala mu pusu na tvář.
,,Mio já vím, ale on tam šel k tobě a nevím pročʼʼ kouknul se na mě zklamaně. Zachvilku mělo zvonit a já ještě musela jít na záchod. Rozloučila jsem se s ním a odešla. Na záchodech jsem se potkala s Lolou.
Lola: Ahoj ty zlodějko.
Já: Ježíši Lolo a čím máš problém? Nemám na tebe náladu.
Lola: Mě nezajímá jestli máš nebo nemáš na mě náladu. Ty jsi mi ukradla mého kluka!!
Já: O kom to zase mluvíš? Ty si vždycky něco vymýšlíš.
Lola: Já tady mluvím o Tinuskovi. Ty si sem přijdeš a sebereš mi ho. Co si o sobě vlastně myslíš?
Já: Ježíši Lolo ty to nevidíš? Nikoho tady nezajímáš a ano vím, že jsi to byla ty, kdo vymyslel otrávit Tinuse, jenom nechápu proč!
Lola: Ty jsi tak hloupá. Já nechtěla otrávit Tinuska, zlatíčko, já chtěla otrávit tebe. Měla jsem tam připravenou smrtící dávku, jenomže se do toho musel připlést Tinus. No, teď aspoň můžu dokončit to, co jsem měla v plánu.Rychle jsem se otočila a vypadla ze záchodů přímo do třídy. Když jsem přiběhla před třídu, viděla jsem učitele, který šel do naší třídy.
Rychle jsem tam vběhla a sedla si vedle Tinuse. ,,Tinusi, j..j...jáʼʼ zakoktala jsem se. ,, Co se stalo lásko?ʼʼ zeptal se mě Tinus.
,,No j...j....já ,potkala jsem na záchodě, Lolu a ta mi řekla, že měla v plánu otrávit mě ne tebe. Ona se mě chystala zabít, protože jsem přišla a teď jsem pořád s tebou a ona říká, že jsem tě prej přebrala, že ty jsi byl její klukʼʼ málem jsem se v té třídě rozbrečela.
Tinus mě objal tak pevně, že mě to docela uklidnilo. ,,Mio, teď už tě nikdy neopustím ani na krok. Lola je pěkná mrcha a nevěděl jsem, že je schopna klidně někoho zabítʼʼ objal mě a vlepil mi polibek do vlasů.
Učitel přišel do třídy a začal vysvětlovat svoji látku. Vůbec jsem se nesoustředila na to co říkal. Přemýšlela jsem o Lole.
Byla to pěkná mrcha, ale teď jsem se jí začala docela bát. Jen aby měla Tinuse je schopná někoho otrávit. Tím někoho myslím právě teď mě.
Ona nevidí, že on ji nemá rád a ani nikdo jiný kromě Lukase. Musím Lukasovi otevřít oči. On ji miluje ale ona si toho nevšímá.
To proto dělá všechno, co chce a nenechá toho, dokud nenajde nějakou jinou holku. Ještě musím nějakou najít.
,,Tak, rozdělím vás do skupin a uděláte společnou práci na téma, které vám zadámʼʼ vzal si tužku a začal si psát.
,,Chris bude.......třeba s Kate a vypracujete mi vše o Brazíliiʼʼ psal si jména a k nim témata. Čekala jsem jen na své a Martinusovo jméno.
,,Tak zbývá nám tu už jen pár lidí. Tak Lolo ty budeš s Kiky a vypracujete mi Slovensko. Martinus bude s Miou a téma budee....téma budee.....hmm.......třeba Česká republikaʼʼ vzal tužku a zapsal si to.
Spadl mi kámen ze srdce. Už jsem se lekla, že budu muset být s Lolou, ale učitel uviděl můj obličej, který dával jasně na jevo, že radši umřu než být s ní.
Bůh ví, co by mi mohla udělat. Zazvonilo na konec hodiny, já jsem vzala tašku a s mým doprovodem jsme se vydali do další učebny. Šli jsme do učebny hudební výchovy.
Tinus má naštěstí klíč od učebny, aby si mohl jít zahrát na piano, kdyby ho něco napadlo. Vzal mě dovnitř abych si zvykla na učebnu a na všechny věci v ní.
Uviděla jsem tam bubny, klavír, kytary, klávesy a další hudební nástroje. Rychle jsem se rozběhla ke kalvesám a začala jsem je zkoumat.
,,Hele, zlato, musím si jít ještě pro učebnici, nikam mi neutečʼʼ otevřel dveře a odešel. Sedla jsem si za klávesy a chtěla si něco zahrát.
,,No nikdo tu není, takže se nemám před kým ztrapnitʼʼ řekla jsem si pro sebe. Začala jsem hrát jednu ze svých oblíbených písniček a k tomu zpívala. (média)
Když jsem skončila někdo mi začal tleskat. Otočila jsem se a stal tam Tinus. ,,Je a..ahoj Tinusi, já tady jen..ʼʼ nestihla jsem to doříct ,,Jen hrála?ʼʼ,,No hrála noʼʼ odpověděla jsem.
,,Mio, vždyť to bylo úplně úžasný a ten tvůj hlas. Nikdy jsem nikoho takhle neslyšel zpívatʼʼ řekl s úsměvem. ,,Ale Tinusi já neumím zpívat ani hrát před lidmi. Mám hroznou trémuʼʼ řekla jsem a zklopila zrak.
,,Zlato, spolu to nějak zvládnemeʼʼ usmál se a dal mi pusu na tvář. ,,Proč mi vlastně říkáš zlato?ʼʼ koukla jsem se na něj nechápavým pohledem.
,,Mio, já tě mám hrozně moc rád a chtěl bych být něco víc než kamarád, ale nechci na tebe tlačitʼʼ řekl smutně. ,,Tinusi, já tě mám taky hrozně moc ráda, ale bála jsem se to říctʼʼ vstala jsem dala mu pusu na tvář.
,,Mio, tímto se tě tedy ptám, chtěla by jsi být moji dívkou?ʼʼ koukl se na mě a hledal moji odpověď v očích. ,,Tinusi, jasně, že anoʼʼ dala jsem mu ruce kolem krku a políbila jeho rty.
Domluvili jsme se spolu, že odpoledne přijdeme sem a budu hrát před ním, abych se zbavila trémy. Zazvonilo na hodinu a do učebny vešla učitelka. S Tinuse jsme si šli sednou do lavice.
Seděla jsem s Tinusem, jako vždy. Celou hodinu jsme zpívali písničky. Zkoušela jsem zpívat i norské, ale neuměla jsem text. Do příští hodiny si máme ve dvojici připravit písničku, kterou zazpíváme.
Aspoň, že dnes budeme spolu trénovat s Tinusem. Po škole jsme šli každý k sobě domů, abychom se připravili. Když jsem přišla domů, uviděla jsem tam osobu, kterou jsme vážně nečekala...
Lidičky je tu další část. Omluvám se, že jsem ji vydala tak pozdě, ale ve škole nám dávají na tento měsíc hodně testů. Musím se hodně učit, abych si vylepšila známky. Doufám, že to chápete. Nevím kdy napíšu další část ale snad to bude co nejdříve.
Tak u další části AHOJKY ❤️🖤
ČTEŠ
Nový začátek života Marcus a Martinus
FanfictionDívka, která nemá ve škole žádné kamarády a její rodiče se hádají, pojede do Norska za tetou kterou viděla před 10 lety, aby unikla ze svého nešťastného života a začala znovu. Její teta ji přihlásí do školy, kde si najde nové kamarády. Má pocit, že...