Když jsme vyšli ze školy, rozloučili jsme se a já ještě, chvilku stál před školou a koukal se kolik je hodin.
Najednou jsem zahlédl Miu, jak si dává sluchátka do uší. Trochu začala tancovat a já byl zvědaví, tak jsem šel za ní. Tancuje nádherně. Šel jsem za ní a chytil ji zezadu.
Ona se mě lekla. Nechtěl jsem ji vystrašit. Zeptal jsem se jí jestli ji můžu doprovodit domů a ona mi odpověděla že jo, že mi aspoň vrátí tričko.
Byl jsem radostí bez sebe, konečně uvidím kde bydlí a snad uvidím, jak vypadá její pokoj. Když jsme přišli před dům kde bydlí, zdál se mi nějaký povědomí.
Někdo otevřel dveře a já uviděl její tetu. Počkat, ale vždyť to byla kamarádka mojí mamky. Nechtělo se mi věřit, že to byla ona...
Z pohledu mě
Přišli jsme před tety dům a Martinus se na něj koukal, jako by ho znal. Dveře se otevřeli a Martinus byl překvapený.
Teta: Ahoj Mio.
Já: Ahoj teto.
Martinus: Tohle je tvoje teta Mio?
Teta: Ahoj Tinusi, ano jsem její teta a nebuď tak překvapený.
Já: Teto odkud ho znáš?
Teta: S jeho mamkou jsme dobré kamarádky.
Martinus: No to jste, ale nenapadlo by mě, že Mia je tvoje neteř.
Já: Aha, tak to je teda dost zajímavé tohle.
Martinus: To jo.
Teta: Pojďte dovnitř ať nestojíte venku.
Já: Dobře teto. Tinusi pojď nahoru ukážu ti můj pokoj.
Martinus: Jojo už běžím.V mém pokoji
Martinus: Máš hezký pokoj.
Já: Děkuju, taky se mi moc líbí .
Martinus: Rád bych tu taky bydlel.
Já: Já myslím že máš o hodně větší pokoj než já.
Martinus: No to nevím jestli ho mám větší.
Já: No, tak někdy mě tam vezmeš.
Martinus: Dobře, jestli chceš tak můžeme jít ke mě nachvíli, potřebuju si odnést učení domů, než půjdeme ven.
Já: Dobře tak půjdeme, jen si jdu převlíct to tričko ať ti ho můžu vrátit.
Martinus: Dobře, tak jdi.Šla jsem do koupelny a zavřela dveře, aby mě neviděl. Nechtěla jsem mu vrátit to tričko, ta vůně byla úžasná. Když jsem si ho převlékla, všimla jsem si že jsou pootevřené dveře.
Asi se trochu otevřeli, no co to nevadí. Když jsem přišla zpět do pokoje, Martinus ležel na mé posteli. Chtěla jsem si jít k němu taky lehnout, ale museli jsme jít, abychom všechno stihli.
Za 10 minut jsme byli u domu kde bydlí Macus a Martinus. Ten dům byl obrovský. Už jsem se nemohla dočkat na ten pokoj. Když jsme vešli dovnitř, tak nikdo nebyl doma.
Marcus šel asi za Verčou, aby ji vyzvedl. Přišli jsme do Tinusova pokoje. Otevřel mi dveře a já se nemohla přestat dívat.
Pamatuju si na to, když jsem přišla já do svého pokoje a tvářila se tak. Martinus se šel převléct do koupelny a já si zatím lehla na postel a koukala na strop.
ČTEŠ
Nový začátek života Marcus a Martinus
FanfictionDívka, která nemá ve škole žádné kamarády a její rodiče se hádají, pojede do Norska za tetou kterou viděla před 10 lety, aby unikla ze svého nešťastného života a začala znovu. Její teta ji přihlásí do školy, kde si najde nové kamarády. Má pocit, že...