#06

112 8 2
                                    

Mia

Kluci vybrali horor. Horší už to snad nemohlo být. Já se hororů docela bojím. Všimla jsem si, že i Verča nemá v oblibě horory. Hned v první scéně jsme se s Verčou lekly.

Bylo to hrozný. Naštěstí mě Martinus silně objal, dal mi pusu do vlasů a řekl: ,,Všechno je v pořádku.ʼʼ Cítila jsem jak se červenám.

Martinus to neviděl, protože byla tma. Verča se při první scéně lekla a Marcus ji objal. Byli tak roztomilí. Po celou dobu filmu ji držel, stejně jako mě Martinus.

Nevím proč ještě Verča nechodí s Marcusem, znají se už 3 roky a to je docela dlouhá doba. Jim by to tak spolu hrozně moc slušelo.

Když skončil film já i Verča jsme byly unavené. Marcus vzal Verču a položil ji do své postele. Mě vzal Martinus a po chvíli jsem ležela s ním v posteli.

Já ještě ale nemohla jít spát. Šla jsem do koupelny se osprchovat, umýt si zuby a šla zpět. Martinus šel taky do sprchy. Zapomněla jsem se prevlíct do pyžama.

Vzala jsem si tašku a pyžamo nikde. Zapomněla jsem si ho doma no super. Když Martinus přišel, zeptala jsem se ho jestli by mi mohl půjčit nějaké tričko.

On šel ke skříni a podal mi triko. Ta jeho vůně byla úžasná. Koupelna byla daleko a já byla docela unavená. Sundala jsem si své triko a vzala si Tinusovo.

Kraťasy jsem si taky sundala aby mi nebylo horko. Lehla jsem si do postele a Martinus byl překvapený, že jsem se tu před ním převlékla.

Zavřela jsem pomalu oči a najednou mě Martinus objal. Byla jsem tak šťastná, že jsem se začala zase červenat. Koukla jsem se mu do očí.

Měl tam takové malé jiskřičky. Najednou se mi nechtělo vůbec spát. Nebyla žádná sranda, tak jsem se toho ujala já.

Začala jsem se k Martinusovi přibližovat, jako bych chtěla své rty přitisknout na ty jeho. V tu chvíli jsem ho začala lochtat. Tohle nečekal.

Začal se smát, když už měl co dělat, aby se nadechl přestala jsem. V tu chvíli si na mě sedl a začal mě lochtat. Já se začala hrozně smát.

Po chvíli přestal, protože viděl, že se mi špatně dýchá. Naklonil se ke mě a svými rty zavadil o moje ucho. Cítila jsem, jak jsem úplně zkamenila.

Uběhla nějaká doba a on ze mě slezl. Já jsem se otočila obličejem k němu a sedla si na něj. On si taky sedl a já mu dala ruce kolem krku.

On mi dal ruce kolem pasu a přitáhl si mě blíž. Začala jsem se červenat. Zakoukala jsem se do jeho očí, které se začali najednou ke mě přibližovat.

Po chvíli jsem ucítila jeho rty na těch mých. Byli tak hebké a sladké. Udělal lehký pohyb proti těm mým a čekal jestli se přidám.

Nový začátek života Marcus a Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat