Setelah berjumpa dengan Nawaf, dia berjumpa dengan Arasy. Dia membuka pintu rumah Arasy menggunakan kunci pendua.
"Arasy..arasyy. " panggil Fasymin dengan tegas.
Arasy yang mendengar lantas keluar dari bilik tidurnya.
"Ha... You kenapa? ehh...are you pregnant?" tanya Arasy sambil menjungkit keningnya.
"Yes... I'm pregnant , anak you.You should be responsibility about this" jawab Fasymin.
"Betul ke tu anak I, are you sure? " Ujar Arasy dengan riak sinis.
"Betullah, anak ni anak u" kata Fasymin dengan yakin.
"U pasti ke? " tukas Arasy dengan selamba membuatkan Fasymin sakit hati.
"Betullah, I pernah tidur dengan u je, jangan ingat I murah sangat ehh " kata Fasymin tidak berpuas hati dengan jawapan Arasy itu tadi.
Arasy mendekati Fasymin lalu berbisik.
"You memang murah, that's why you sanggup bagi setiap kali I mintak. And one more thing, I tak rasa you tidur dengan I sorang . Maklumlah perempuan murah kan, hahahahhahaha" seloroh Arasy sambil membelai manja rambut Fasymin.
Air mula gugur dari tubir mata Fasymin.
"Tak payah berlakon kat sini, pulang balik kunci rumah aku and blaa dari rumah aku ni sekarangg jugak" Arasy menongkat dagunya sambil lambai tangan ke arah Fasymin. Wanita yang menangis dihadapannya langsung tidak di endahkan.
Tanpa berkata apa apa, Fasymin menghempas kunci pendua itu ke lantai lalu pergi meninggalkan lelaki tidak berguna itu.
Arasy ketawa membahak ketika melihat Fasymin keluar dari rumahnya.
***
Fasymin memandu keretanya dengan laju, kerana ingin melepaskan marahnya kepada Arasy dan Nawaf sekaligus tidak menghiraukan keselamatannya .
Tanpa disedari ada sebuah trailer(lori besar) yang mahu melalui jalan bulatan. Sepatutnya dia berhenti kerana ada trailer yang mahu lalu disitu, tetapi dia tetap meneruskan pemanduannya yang laju. Sehingga dia tidak dapat mengawal break kaki dan tangannya dan menyebabkan keretanya terpelosok dibawah trailer tersebut.
***
Nawaf mencuit lembut hidung isterinya yang sedang lena tidur disebelahnya, maklumlah Audynakan berdarah kacukan.
Audyna tersedar dari lenanya kerana dia berasa tidurnya terganggu.
"Morning wife" ucap Nawaf sambil tersenyum.
"hmm morning too" balas Audyna.
"lamanya tidur. Penat sangat ke?
Audyna hanya memejamkan matanya.
"Mandilah. Kita turun bawah then breakfast" Ujar Nawaf."Saya taknak lah. Tak larat" tukas Audyna.
"Kot ye pun mandilah dulu kalau taknak breakfast pun"
"Saya nak breakfast. Tapi saya tak larat pulak nak mandi. Lenguh badan" Ujar Audyna membuat muka manja. Tapi memang kebenarannya dia tak larat.
Nawaf hanya mengukirkan senyuman.
"Saya nak mandilah. Tapi saya taklarat. Macam mana ea?" tanya Audyna sambil senyum tersipu sipu.
Selepas mendengar sahaja kata kata isterinya dia lantas mendukung Audyna menuju kebilik air.
"Apa ni" tukas Audyna sambil ketawa manja.
Sampai sahaja dibilik air, Nawaf menurunkan Audyna disitu.
"Awak kata tak larat kan? Saya mandikan awak" ujar Nawaf.
"Takyahlah.. Saya maluuu" rengek Audyna.
"Okelah saya tunggu kat luar. Awak cepat mandi. Habis mandi, panggil saya. Nanti saya angkat awak lagi. Jangan kunci pintu" Pesan Nawaf lalu kembali ke katilnya.
Nawaf menyusun bantal dan melipat selimut agar katil itu kelihatan kemas.
Tidak lama selepas itu, Audyna memanggilnya.
"Hubby. Dah siap" panggil Audyna dari dalam bilik air itu.
Nawaf segera datang mendapatkan Audyna.
Audyna hanya mengenakan towel paras dada. Nawaf menelan liurnya tanda ghairah melihat isterinya sedemikian rupa.
"Kenapa pandang macam tu? Saya sexy eaa?" tanya Audyna sambil menjeling manja.
Nawaf hanya diam tetapi mukanya berona merah. Dia tetap mengangkat isterinya.
Pakaian Audyna diambil lalu menyerahkannya kepada Audyna.
Dia menoleh kebelakang disaat Audyna sedang memakai bajunya.
"Kenapa awak pandang tempat lain? Taknak pandang saya ke? Saya dah tak cantik ea? Makin gemok ke?" usik Audyna sambil ketawa kecil.
"Taklah. Mana ada gemok. Cantik je.." jawab Nawaf masih lagi tidak berpaling kearah Audyna.
"Dah lah. Saya dah siap dah pun" Ujar Audyna.
Mendengar jawapan dari Audyna, Nawaf segera menoleh kearah isterinya.
Audyna tersenyum kepada Nawaf. Nawaf turut membalas senyuman itu.
"Jomlah keluar. Saya bosan lah" ajak Nawaf.
"Em saya taksihat. Tapi saya bosan jugak. Takpelah, jom kita keluar. Sarapan sekali" Balas Audyna sambil menggapai lengan suaminya lalu keluar dari bilik itu.
Haii gaisss. Kalau korang nak lagi next chapter please keep voting, comment and follow sis. Sebab....
SIS NAK PRIVATEEEE. TAK FOLLOW TAK BOLEH BACA😂💕 SIS TAKBAGIIII😂
YOU ARE READING
Saya Akan Goda Awak Encik Suami ✔
Storie d'amoreC O M P L E T E ✅ Nawaf Qhaireez yang dipaksa berkahwin dengan gadis bukan pilihan hatinya. Cara dan gaya gadis itu tidak sama langsung dengan ciri ciri yang dimahunya. Banyak kali dia mencuba taktik supaya gadis itu meninggalkannya. Audyna Haszle...