13

14.5K 603 4
                                    

Avril

Siedziałam z Camillą w salonie.

-Chcesz coś do picia? - spytałam brunetki.

-Może wody. - powiedziała a ja poszłam do kuchni. Z szafki wyjęłam dwie szklanki do jednej nalałam soku a do drugiej wody.

Już miałam wychodzić z kuchni gdy poczułam straszny ból w żebra aż upuściłam szklanki i upadłam na podłogę.

-Aaa!! - Złapałam się za bok krzycząc. Chwilę później pojawiła się przy mnie Camilla.

-Co się dzieje?!

-Złapał mnie ból w żebrach. - powoli ból ustępował.

-Wołam lekarza. - Brunetka wyszła a ja powoli wstałam z podłogi. Miałam źle przeczucia.

Po chwili wszedł lekarz pomagając mi usiąść.

-Jak się luna czuje? - spytał.

-Już lepiej. - powiedziałam. - Ale mam złe przeczucia.

-Co ma Luna na myśli? - spytał.

-Czuje, że coś się stało z Alfą. - powiedziałam cicho.

-Hmm... - lekarz zaczął się zastanawiać.

-Przecież wiąże ich więź mate. - Powiedziała brunetka.

-O co chodzi? - byłam zdziwiona.

-Między Alfa a tobą jest silna więź być może Mattowi coś się stało dlatego poczułaś ból. - powiedziała brunetka.

-O boże. - zasłoniłam usta. A w oczach miałam łzy. - Może ktoś się dowiedzieć co z nim? - spytałam.

-Spróbuję się czegoś dowiedzieć. Niech Luna się teraz położy i odpoczywa. - Powiedział lekarz i wyszedł.

-Choć zaprowadzę cię do łóżka. - Camilla pomogła mi wstać i poszliśmy do sypialni.

-Martwię się. - Powiedziałam do brunetki.

-Odpoczywaj. A ja spróbuję się czegoś dowiedzieć. - zostałam sama.

-Matt potrzebuję Cię ja i nasze dziecko. - przekazałam mu w myślach.

Zaczęłam głaskać mój płaski brzuch.

-Tatuś do nas wróci. - powiedziałam i zaczęłam cicho płakać przytulając się do poduszki mojego mate.

-Kocham cię. Wracaj do nas. - mam nadzieję, że mnie usłyszy.

Matthew

Chciałem się obudzić ale cały czas widziałem ciemność.

-Matt potrzebuję cię ja i nasze dziecko. - usłyszałem zapłakany głos mojej mate. Avril kochanie wrócę do ciebie i naszego dziecka.

-Kocham Cię - co tam się dzieje? Dlaczego ona ma taki zmartwiony głos? Muszę do niej wrócić.

Tak wiem któtki ale jakoś nie mam weny. 😒 Jutro dodam dłuższy 😙

Mój Mate Alfa (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz