Elisas perspektiv:
Jag sätter mig på bänken och väntar utanför klassrummet,jag kollar på telefonen och det kommer upp ett sms från Kian,och samtidigt som jag läser hennes namn så kommer personen fram och sätter sig bredvid mig ,jag stänger av telefonen och kolla upp från den och jag känner hur hennes blick borrar sig in men hon vänder bort blicken när James och sätter sig bredvid mig."Asså förlåt om jag förstörde något mellan dig och Kian"
"Det har aldrig varit något mellan oss"
"Kan du förklara din reaktion när vi kysstes"
"Nej jag blev bra lite förvånade"
"Varför då"
"För ni är så olika"När jag kommer in på telefon så ser jag att jag fortfarande är inne på min och Kians konversation,jag ser hur Emma kollar ner i min mobil lite grann så vinklar jag bort den lite men när,jag inte är beredd på det så rycker hon min telefon ur handen på mig och springer iväg jag är snabbt upp på benen och springer efter när,jag springer efter henne i trapporna så krokar jag in i någon men jag springer bara vidare,när jag får tag på Emma så rycker jag ifrån hon min telefon och går vidare.
"Gå och ligg med Jacob njut av det så länge det varar Jesses kommer snart veta allt du gjort då kommer du både ha krossat Jesses och kians hjärta Åå nej just det han ä ju död som precis alla i din familj jag kan förstå varför de tog livet av sig vem vill va med en damp unge som dig"
Hon går efter mig tillslut vänder jag mig och och tar tag i hennes tröja och trycker upp henne mot skåpet och slår till henne i ansiktet.
"Du vet exakt vad som har hänt så stå inte och snacka massa skit och du vet fan ingenting om mitt förflutna så håll käft innan jag klappar till på riktigt" väser jag emot henne
"Elisa släpp henne nu"
Jag vänder mig om och där står Kian och Jesse,Kian rycker bort mig från Emma och tröstar henneoch kollar argt på,mig medans Jesse stannar kvar hos mig jag glider ner för skåpen så att jag sätter,mig på golvet med Jesse på huk framför mig,det hade blidas en folkmassa runt oss och jag gjorde mig till en boll och grät tät in till mina knän.
Jag tittar försiktigt upp och ser att Jesse stärker fram handen,jag stärker försiktigt ut min hand och lägger den i Jesses hand och hon drar upp mig från golvet vi hamnade nära varandra hon lutar sig framåt och ger mig en kram,efter en stund så kramar jag tillbaka efter jag granskat Emma och Kian från topp till tå just nu vill,jag att allt ska vara som förut att det var jag som låg där i kians famn med hans armar runt mig som det alltid var förut men inte nu längre för nu har vi tappat hoppet,hoppet om varandra som alltid har funnits där men inte nu längre...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej
Vet att har varit ett ganska långt väntan på detta kapitel men nu har jag äntligen fått ut det.
Jag är inte nöjd jag har inte varit så nöjd på länge än när jag skrev kapitel 15 för då kände jag att jag verkligen fångade känslorna.
Förlåt ä jättedålig på att sätta kommatecken och punkter det är jag så dålig på jag vet.
ESTÁS LEYENDO
My boy with Brown eyes
Novela JuvenilVad händer den dagen då Nova (Elisa) får reda på det som kommer göra så hela hennes liv stannar.