Tragédie

6 1 0
                                    

Už se pomalu blíží volby prezidenta republiky. Adolf chtěl kandidovat také. Začal objíždět města a navštěvovat voliče. Ale měl to těžké. Jelikož se rozhodl kandidovat také současný prezident Německa. Sotva dostal německé občanství. A mohl kandidovat na prezidenta. Ale bohužel v této době byl můj syn nemocný. Doktor nevěděl co jemu je. Připadal jsem se v rozpacích. Požádal jsem Adolfa jestli by nemohl jemu pomoct najít lepšího lékaře. Bohužel záchrana přišel pozdě. Kdyby jsme jeho přinesli před pár týdny. Byla by šance ho zachránit. Za několik dni Andreas umřel. Protilátky nezabraly včas. Byl jsem psychicky na dně. Můj jediný syn umřel. Nevěděl jsem co dělat. Nedokázal jsem zařídit jeho pohřeb. To zařídil Adolf. Za tohle jsem byl rád. Zařídil to krásně. Dokonce bych řekl že měl pohřeb na vojenské úrovni. Po této nešťastné události nám Adolf nabídl bydlení u nich. Usídlil nás na Berghoffu. Ještě před rekonstrukci. Odpočinul jsem si a snažil se přijít na jiné myšlení. V nadcházejícím duelu na post prezidenta dostal získal 36% hlasu. Současný prezident svůj post obhájil. Většina národa si Adolfa jako prezidenta nepřála. A já nešel hlasovat. Pořád jsem se nemohl vzpamatovat ze smrti svého syna. Snažili jsme se ženou o další. Ale zatím se nám nedařilo.

Válečný deníkKde žijí příběhy. Začni objevovat