Už je to tady.

6 1 0
                                    

Bylo léto 1939. Žádnou práci jsem neměl.
Tak jsem mohl odpočívat na svém sídle v Berchtesgadenu. Občas si vyrazit na procházky po okolí. Miloval jsem ten čerstvý horský vzduch.
O něčem takovém bych před 30 lety ani ve snu mi nezdálo.
Ale když vím od koho to byl dar. Sice jsem už ho neměl rád. Ale díky němu jsem si žil na vysoké noze.

Měl jsem všechno o co jsem si požádal. Normálně bych řekl že to vypadalo jako vztah rodiče se synem.
Ve sklepě jsem měl různé láhve různého možného alkoholu.
"Kdybych každý den pil pouze alkohol. Dokázal bych tohle pít ještě následující dva roky".

Už se blížil začátek léta. Věděl jsem že opět se něco stane. Adolf často ve svém sídle vítal různé generály.
Já nebyl pozván. Bylo jasné že tam něco plánují. Po pár dnech se mi Adolf při procházce svěřil.
Řešil se polský problém. Vojenské obsazeni Polska. Ale to přišlo až za pár dni. Pouze mi řekl. " Pokud nedojde k převzetí Gdaňska a okolí Německu. Vyhlásí Německo Polsku válku ".

Následující den po našem rozhovoru byl podepsán pakt o neútočení se Sovětským svazem. Kde bylo dopředu rozhodnuté rozdělení Polska do německého a sovětského vlivu. Akorát když byl podepsat pakt. Proběhlo v Gdaňsku puč.

Adolf nemohl celé noci z následné války spát. Až přivolaný lékař z blízkých kasáren SS dokázal jemu pomoct.

6 dní před prvním zářím už bylo jasný o termínu napadání Polska. Bohužel invaze by se uskutečnilo, i kdyby polská vláda souhlasila s odstoupením požadovaného území.

Adolf mi nařídil ať začnu vytvářet vědecký tým. Který by pomohl s výzkumem nových věcích pro říši.
Byl to tajný výzkum. Ke kterému neměl ani Adolf oprávnění.

V nejbližším okruhu bylo zahájeno pátrání pro vhodné místo střediska. Já chtěl aby bylo uloženo do hor. Pro případ rychlého konce války. Chránila by nás velká vrstva skály a betonu.
Osobně jsem vybíral výzkumníky.

V hlavě se mi utvořil jeden plán. Co takhle svrhnout Adolfa z pozice vůdce říše. Toto rozhodnutí nesmělo být nikdy prozrazeno. Jinak bych skončil u zdi s kulkou v hrudi. A to jsem nechtěl. Ani svoji ženě jsem tento plán neprozradil. Jelikož by to mohla snadno říct Evě.
Adolf si to o mě nemyslel. Všechno co pro mě udělal. Bez něho bych už dávno skončil na ulici nebo v táboře.

Prvního září vypukla válka. Ve stejný den se nám podařilo najít vhodné místo pro výzkumné středisko. Celý tento výzkum měl krycí název operace Hydra.
Německo dostalo od Británie ultimátum ke stažení vojsk z Polska.

Což Adolf nesouhlasil s ultimátem a poslal britského ministra do patřičných míst. Bohužel ani Anglie se neodvážila vyhlásit válku Německu. Celé to zatrhl britský král Edward VIII. Jelikož měl dobré vztahy s Německem.
Takže Polsku už zbyla jen Francie na ochranu. Francie bez vědomí Anglie vyhlásila Německu válku.
Následně se rozpadli vztahy mezi národy Anglie a Francie.

Během pár dni Anglie vstoupila do osy. Ve které už dávno byla Itálie. Většina obyvatel byla proti vstupu Anglie do osy. Což dalo patřičně, hlasitě najevo.

Vznikl nám tady pakt. Osa Berlín-Řím-Londýn.

Válečný deníkKde žijí příběhy. Začni objevovat