Първият ден

916 37 3
                                    

Гледната точка на Емили:

Събудих се от НАЙ-ОМРАЗНИЯ звук в живота ми. Шибаната аларма не престана да звъни. Бях принудена да стана. Влязох да си взема душ и започнах да размишлявам. Новото ми училище беше като колеж и гимназия в едно имаше много по-големи момчета и момичета. След 20 минутно седем в банята увих кърпата около тялото си и отидох пред гардероба мислейки какво да облеча. След дългооо мислене избрах това:

 След дългооо мислене избрах това:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Погледнах часа. Имах време за закуска затова слязох и видях бележка от майка ми на която пишеше:

Мила  днес трябваше да замина спешно в командировка не исках да те будя затова Просто тръгнах ще се чуем като пристигна.

Прочетох  я не се случваше за първи път .Направих си закуска и тръгнах.

(20 минути по-късно)
Започнах да се бутам из тълпата за да намеря Саша и Моника когато ги видях отидох бързо при тях.

-Здравейте момичета. -казах аз.
-ЗДРАВЕЙ ЕМИИ- изпищяха дветеи ме прегърнаха. Понякога се държат све едно не са ме виждали с години.
-По-спокойно вчера бяхме заедно! -казах и всички се за смяхме.
В следващия еднин час директорите и учителите дрънкаха някави неща и си въобразяваха че някой ги слуша. 

( 1 час по-късно) 

Момичета хайде в Старбъкс-каза Саша, а ние с Мони се съгласихме

След като седнахме и донесоха поръчките ни се заговорихме за нещо. Докато звънчето на вратата не прикова вниманието ми. Погледнах и там седяха група момчета едното от тях беше много сладко. След тези мисли върнах погледа си отново на  Моника и Саша.А  те спореха за нещо.

Гледната точка на Камерън

След 1 час в който директори и учители говореха някакви глупости Шон предложи да отидем в Старбъкс и всички се съгласихме. Влязохме и погледа ми се озова върху едно много сладко момиче което седеше с приятелките си   на една маса тя ме погледна и после пак погледна към приятелките си. След около 2 часа момичетата от онази маса си тръгнаха после и ние. Прибрах се и се избегнат на дивана поръчах си пица и когато тя дойде гледах филм. Неусетно съм заспал.

Гледната точка на Емили:

След около 2 часа ние си тръгнахме и аз се прибрах направих си нещо за вечеря и включих телевизора.  Превключвах каналите един след друг. След като не намерих нищо интересно си пуснах някакъв филм. Изгледах го и се качих в стаята си. Облякох пижамата си и си легнах половин в телефона си и съм заспала.
........
Събудих се от силен шум погледнах уплашено но после установих че това е вратата на терасата която бях забравила да затворя. Станах сънено и я затворих легнах и се замислих за утрешния ден  не усетих кога бях заспала.

---------------------------------------------------
Новата глава надявам се да ви хареса. Съжалявам ако имам грешки. До скоро.

Правилният човек Where stories live. Discover now