Срещата

737 35 0
                                    

Гледната точка на Емили

Тръгнах към него бавно и леко уплашено. Седнах и го поздравих той също ме поздрави. Поръчах си и когато поръчката дойде, започнахме да си говорим. Пита ме най различни неща. Аз него също смяхме се много и ми беше много забавно.

Гледната точка на Камерън

След като ни донесоха поръчките си говорихме доста. Питах я разни въпроси а тя ми отговаряше ,после тя не пита, а аз и отговарях. Беше толкова сладка докато се осъзнахме беше минал 1 час.

......  
Прекъснахме разговора си заради мелодията на телефона ми. Беше Шон. Искаше да ме подсети за къмпинга утре. Да си призная наистина бях забравил. Веднага ми хрумна страхотна идея.

-Емили исках да те попитам, искаш ли да дойдеш на къмпинг с нас утре, може да си вземеш приятелки.

-Разбира се че искам.-каза тя без да се замислиси

-Какво ще кажеш да те закарам до вас? -Попитах я

-Ами добре.

.......

След като я оставиш у тях и казах че ще я взема утре в 7 и тръгнах.

Гледната точка на Емили

След като ме остави и ми каза че ще ме вземе в 7 реших да звънна на момичетата да ги попитам дали искат да дойдат с нас

Разговор с Саша:

-Сашаааа.

-Кажи Ем

-Искаш ли да дойдеш с мен, Камерън и приятелите му на къмпинг утре?

-Звучи чудесно. В колко?

-7 да си у нас.

-Добреее. До утре.

-До утре.

Разговор с Моника:

-Моникааа

-Кажи Еми

-Искаш ли да дойдеш с мен, Камерън, Саша и приятелите на Камерън на къмпинг утре?

-Ами не знаммм.

-Хайде де Монииии!!!

-Ох добре.

-В 7 У нас.

-В 7 ЛИИИ?

-ХАХА ДАААА.

-Ох добре до утре.

-До утре.

Край на разговора.

Реших да пиша на Камерън и да му кажа че ще дойдат.

Чат

Емили: Хей Камерън.

Камерън: Хей.

Емили :Пиша ти за да ти кажа че Саша и Моника ще дойдат с нас.

Камерън: Чудесно. Ще се радвам да се запозная с тях.

Емили: И аз ще се радвам да ви запозная.

Камерън: 😃😃😃

Емили : Хайде аз ще се оправям за утре.

Камерън:  До утре.

Емили : До утре.

Край на чата.

След като оставих телефона си приготвих дрехите си за утрешния ден. Влязох и си взех успокояващ душ. Облякох пижамата си и си легнах. След дълго дълго дълго ровене в телефона си съм заспала.

Гледната точка на Камерън

След като ми писа Емили бях много щастлив.  Не знам какво ми става ,но с това момиче съм различен човек. Радвам се че я срещнах. Взех си душ и легнах на дивана. Гледах филм а когато свърши се качих в стаята си. Легнах и започнах да разглеждам социалните мрежи. След дълги разглеждане се сетих че не съм си оправил багажа. Знаех че трябва да стана, но..... ме мързеше ужасно много. Ама като казвам ужасно значи ужаснооооо много. 
След дълъг спор с моя мързел се наканих и станах ,събрах багажа си и си легнах отново. Неусетно съм заспал, мислейки за нея и за утрешния ден.

---------------------------------------------------
Здравейте нова глава. Съжалявам ако има грешки и се надявам са ви е харесала.

Правилният човек Where stories live. Discover now