-Защо изобщо се забърка с него Саша? -Той не беше такъв .-каза тя с треперещ глас.-А какво ще правим сега ....?Как ще се справим ....?- Не знам ,но ще го измислим.....-ръцете вече бяха започнали да ме болят .Въжето беше прекалено стегнато ....С Саша се опитвахме да го разхлабим ,но всяко наше движение водеше до неописуема болка .
Гледната точка на Емили :
Събудих се и се чувствах много замаяно .Обърнах се за да проверя дали Камерън още спи ,но него го нямаше .Беше събота и се зачудих къде е. Обърнах се към нощното шкафче за да взема телефона,но там имаше бележка .Взех я за да я видя :
Съжалявам любов ,но трябваше да изляза .Имам да свърша малко работа и ще дойда за да те видя .Съжалявам, но не исках да те будя .
Много исках да чуя гласа му за това му звъннах .
Гледната точка на Камерън:
РАНО СУТРИНТА :
Събудих се от вибрациите на телефона си и го погледнах. Мамка му....Измъкнах се много бързо и вдигнах ....-Кажи много бързо .-казах й
-Трябва да дойдеш веднага.-измрънка тя.
-Как така? Не сме се разбирали нищо ...
-Камерън тръгвай насам .Веднага ....Облякох се много бързо ,целунах Емили по челото .Тя се обърна и си измърмори нещо на сън .
-Боже как да оставя този ангел ....
Толково силно исках да остана,но трябваше да отида...
Взех ключа от колата си и излязох.Влязох в колата псувайки под носа си.Запалих колата и тръгнах .*малко по-късно *
Влязох в голямата къща с гръм и трясък.Видях Вероника да седи на кръглата маса с Алек и обсъждаха нещо .-Какво се случва тук .Кога сме се разбирали за каквото и да е било ...?Какво си мислите?Че може на ми звъннеш и аз веднага да дотичам ?-Започнах да викам.
-Ооо съжалявам забравих ,че за да се говори с вас трябва да сме в графика ви Принц Камерън !Поднасям ви мойте извинения .-Започна да се лигави Вероника.
-Вероника .....-казах и през зъби .-Не ми говори по този начин!
-Оо извините ме принце, да не би да ви засегнах!? Ооо моля ви се, не го приемайте лично .Не исках да ви засегна!Приемете мойте извинения за това ,че ви засегнах !И за това ,че ви притесних .Все пак как може да имам наглостта да ви повикам да си свършите работата !За коя се мисля аз ?-Вероника ставаше все по-нагла с всяка своя дума !Бях бесен и знаех ,че ако продължи тя ще си изпати .
-Хей хей хей хора спрете се !-Намеси се Алек .-Не е сега момента !Камерън иди си направи кафе и ела! А ти Рони просто спри да се заяждаш и ела тук да ми
помогнеш !-Не ме се занимаваше повече и заради това отидох да си направя кафе с надеждата това да свърши бързо и да си върна при Емили .Гледната точка на Емили :
Много исках да чуя гласа му за това му звъннах...
За мое щастие ми вдигна .-Добро утро любов! Трябваше да ме събудиш сутринта все пак исках да те видя преди да тръгнеш!- изстрелях набързо !
-Съжалявам скъпа ,нещо си объркала номера !-Каза женски глас на слушалката .
-Камерън ?-Попитах с треперещ глас.
-Ооо боже търсиш Камерън !Ооо това е толково сладко !Ше те разочаровам скъпа, но той е зает точно сега и няма как да говорите .Съжалявам сладка , звънни му по -късно или по-добре не си прави труда ...Не вярвам, че ще ти вдигне ...Ако разбираш на къде бия ... -След тези думи тя просто затвори. Останах вцепенена и безмълвна.Усетих как една сълза се спусна по бузата ми и как телефона ми се изплъзна от треперещита ми ръка и се срещна с пода...
Следва продължение...
------------------------------------------------------------
Хей хора! Да върнах се най-после .Дано новата глава се е получила !Оставете ми коментарите си и ми кажете дали ви харесва !Ще си опитам да съм по-редовна !❤
ESTÁS LEYENDO
Правилният човек
RomanceТя се влюбваше винаги в по-големи момчета. Той никога не се беше влюбвал. Тя беше наранявана. Той нараняваше. Какво ще стане когато съдбата ги събере?