след една седмица :
Днес Камерън заяви, че има работа и няма да може да ме закара и е помолил негов приятел да ме закара.Облякох това:
Излязох пред къщата ми, имаше момче. Беше красиво не може да отрека, но не беше по-красив от Камерън. Това беше той 👇
Запътих се към колата.
- Ти Сигурно си Джъстин.
-А ти сигурно си момичето, което Камерън ми каза да закарам.
-Да.
-Как се казваш.
-Емили.
-Не мога да повярвам, че Камерън толкова те харесал.До сега не ме е карал да закарам някоя от момичетата му за една нощ.
-Какво каза ? -Попитах аз тихо , защото все още нямах представа за какво ми говори .
-Оооо хайде не може да не си чувала за Камерън Далас ...ЛОШОТО МОМЧЕЕ.-каза и се засмя.
-Аз наистина не знам за какво ми говориш . -Дали това е истина ?Все още не можех да повярвам .
-Знаеш ли коте Камерън е такъв .-каза и постави ръка на бедрото ми .
-Какво коте бе !!!-развиках се махнах ръката му .
-Опааа котето можело да драска .-каза и ме погледна .-Дали Камерън ще има против да се позабавлявам с новата му играчка .
-Спри колата ...
-Спокойно де коте .
-КАЗАХ ВЕДНАГА ДА СПРЕШ КОЛАТА. - извиках се и той го направи. -И повече не съм си казал котенце !- Реших че няма да ходя на училище, и се запътих към вкъщи. Докато съм ходила да се замисля, една тъпана се отдръпна от очите ми. Ако това, което каза този идиот е вярно. Докато разбрах след тази малка сълза се спуснаха още. Аз просто плачах, ходех и плачех мислейки за него. Знаех, че това няма да свърши добре, знаех, че се свързвам прекалено лесно, но позволих да се случи. Аз съм си виновна ... След известно време станах бавно и се отправих към стаята си. Реших да си взема душ.влязох в банята и погледнах в огледалото. Размазаната спирала ме накара да съжалявам, че съм я поставила в сутринта. Влязох в банята и си взех душ. След това си легнах на леглото. Полежах и по едно време телефонът ми извъня ...
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------
Много съжалявам за ОГРОМНОТО забавяне надявам се да качвам по често .Съжалявам също че е кратка главата .Благодаря за интереса към книгата .До следващата глава обичам ВИИИ.
YOU ARE READING
Правилният човек
RomanceТя се влюбваше винаги в по-големи момчета. Той никога не се беше влюбвал. Тя беше наранявана. Той нараняваше. Какво ще стане когато съдбата ги събере?