Развълнувана

733 33 1
                                    

Гледната точка на Емили:

Тръгнах бързо към вкъщи, но реших първо да мина през един магазин. Трябваше да на пазарувам за вкъщи.

(20 минути по-късно)

След като на пазарувах се отправих към вкъщи. Телефона ми звънна и аз побързах да вдигна. Погледнах и видях че е майка ми.

Разговор:

-Ало миличка. Как си? -попита тя

-Ами добре съм. Тъкмо пазарувах. Ти как си? -попитах я.

-Аз също съм добре,  но сега ще затварям, защото имам работа. -след като каза това просто затвори

.....

Прибрах се вкъщи и веднага си направих нещо за хапване. След като се наядох се качих в стаята си. Взех учебника по математика и седнах да преговарям. Наближаваха Входните Нива и исках да се подготвя но дори не мислех върху това което пишех. Преговарях и по други предмети и реших да изляза.
Звъннах на Моника и Саша да излезем. Те се съгласиха и веднага тръгнах към Саша, а с нея се запътихме към Моника.

........

Решихме да  отидем в един парк. Седнахме на една пейка. Аз започнах да мрънкам че не ми се седи. Исках да се разхождам, но тях ги мързеше. Реших да използвам план "Б". Нацупих се и се обърнах с гръб към тях.  След известно време се съгласиха. Започнахме да се разхождаме.
......
След известно време телефона ми звънна. Беше непознат номер. Реших да вдигна.

Разговор:

а. -казах плахо аз.

-Ало Емили. -каза плътен мъжки глас. Веднага се Сетих че е Камерън. Пеперудите в стомаха ми веднага започнаха да пърхат с крила.

-Да. Аммм Камерън?-казах за да съм сигурна че е той.

-Да аз съм. Ааа аз и.... исках да те питам нещо. -Започна той.

-Да кажи. -не знаех какво ще ме пита.

-Ами аз токоваа... искаш ли да излезем. -Каза той ааа аз исках просто да изкрещя от щастие, но запазих самообладание.

-Да. Само кажи  къде и кога.

-Ами аз съм с мойте приятели в един парк близо до Старбъкс.Може да отидем там.

-Ами звучи чудесно.

-След половин час ще можеш ли? 

-Да.-казахме си чао и затворихме.
 
Край на разговора

Започнах да скачам наоколо като откачалка. Мони и Саша започнаха да ме разпитват но аз не можех да им обясня от вълнение.За да не закъснея им казах Чао. Обещах че ще обясня по-късно. Запътих се натам. След половин час тъкмо влизах и го видях седеше на една маса и ме чакаше. Тръгнах към него. Когато ме видя ми се усмихна много сладко.

Гледната точка на Камерън

Видях я как се приближава към мен веднага се усмихнах. Не знам защо но бях много притеснен. Бях излизал с толкова момичета но с нея беше различно, много различно. Май се влюбвах.
Не ми се вярва аз не се влюбвах никога.

---------------------------------------------------
Здравейте свършваме точно преди драмата. Дали Камерън се влюбва? Той никога не се влюбва, но за всяко нещо си има първи път.

Правилният човек Where stories live. Discover now