Гледната точка на Емили:
Беше станало около 18:30.Филмът който гледах с Кам тъкмо свърши затова реших да се оправям.
-Кам аз мисля да се оправям.
-Добре принцесо. -Каза като се надигна от дивана и ме целуна. -Аз също ще се прибера да се оправя. Се пак за това... -посочи косата си. -Са нужни грижи. -Довърши и се засмя.
-Хайде върви си оправи скъпоценния перчем. -Засмях се и разроших косата му.-Няма да заключвам когато станеш готов направо влез. -Казах му. След това го изпратих до вратата дадох му последна целувка и тръгнах към стаята си. Взех си душ, след което застанах пред гардероба. След доста време изпрах какво да облеча. Облякох се направих грима си и маникюра и бях готова.
Това облякох👇
Това е маникюра ми 👇
А това грима ми 👇
Слязох долу и видях Камерън на дивана имах време да го огледам преди за ме забележи беше с черна тениска и черни прилепнали дънки. Беше секси. Несъзнателно прехапах усната си. Когато се обърна и ме видя зениците му се разшириха. Огледа цялото ми тяло. След което дойде до мен и ме целуна. Целувката беше уникална.-Изглеждаш..... Секси. Многооо секси. -Каза Камерън, а аз се засмях.
-Благодаря ти не си за изпускане Далас . -Казах той подсмихна, а аз се сетих, че не си избрах обувки.
-Ще тръгваме ли. -Попита Камерън след като спря да ме оглежда.
-Само да си избера обувки.
Избрах тези 👇И въпреки високите токове пак бях по ниска от Камерън. Оффф...
-Хайде мъниче. -Каза Камерън сякаш прочел мислите ми.Метнах му един злобен поглед и излязохме. Стигнахме в клуба........
Беше около 00:30 и половината хора от компанията ни бяха пияни.Беше доста забавно вечер с изключение на това че едва не се сбих с една сервитьорка, която се натискаше на Камерън. Всичко друго беше уникално.....
Прибрахме се към 04:00 и с Кам веднага заспахме.
__________________________Съжалявам че главата е толкова кратка. В следващата глава ще се случи нещо доста интересно.Чао от мен за сега и до следващата глава. Обичам ви.
YOU ARE READING
Правилният човек
RomanceТя се влюбваше винаги в по-големи момчета. Той никога не се беше влюбвал. Тя беше наранявана. Той нараняваше. Какво ще стане когато съдбата ги събере?