Какво ти е казал

430 23 5
                                    

Гледната точка на Камерън :

Звънях на Емили ,но тя не ми вдигна .Помислих , че просто не го е чула и реших да звънна на Шон .Когато той ми вдигна чух Саша до  него .

-Шон, Емили с вас ли е ? -попитах при което той замълча . -Шоннн.

-Ами същност братле Саша тъкмо звънеше на Емили да я попита къде е защото пропусна първите два  часа .-каза той леко притеснео 

-Но как ....Аз казах ти че днес имам работа и ще помоля някой да я докара .

-Кой помоли .

-Джъстин .

-Чакай Емили вдигна на Саша .-каза и замлъкна за малко 

-Къде е Ем ? -попитах.

-Вкъщи си е .-отговори ми Саша .

-Братле звучи ми разтроена.-каза ми Шон .

-Ооо нееее...

Гледната точка на Емили :

-Саша на кой каза къде съм ?

-Ами Кам звънна на Шон да го пита дали не си с нас ,защото не си му вдигнала и се е притеснил...-каза тя спокойно .-Ем влизам в час до после ,ааа и  после ще ми обясняваш какво ти е щом отказваш да дойда при теб сега.

-Добре Саша. До после .

Бил се притеснил....Ха щом казва .не мога да повярвам колко много му вярвах .Мислих за това което ми каза този Джъстин и ако  е вярно .... Докато размишлявах още една сълза се търкулна по лицето ми,след това още една и още една ...И докато продължавах да плача на звънеца се звънна .Бавно се изправих и тръгнах тромаво към вратата .Отворих и в момента в който видях момчето седящо пред вратата ми съжалих че съм отворила. В онзи момент в който го погледнах в очите му  видях тревогата . Огледа лицето ми видя сълзите ми . Посегна с ръката си да ги изтрие,но аз се отдръпнах .При това мое действие нещо в очите му се промени сякаш излъчваха болка ...Много болка .

-Защо си плакала .-попита ме,но аз просто погледнах надолу към краката си и не отговорих .-Ем..-Повдигнах леко погледа си към него ,но пак не отговорих .-Ем защо си плакала .-попита отново .

-Какво съм аз за теб Камерън .-попитах ,когато поредната сълза се стече по лицето ми .

-Моля ....-изглеждаше много объркан .

-Чу ме Кам или предпочиташ Камерън Далас Лошото Момче .-след като казах това той остана шокиран .

-Мамка му Ем какво ти е казал онзи идиот .

-Неща който не знаех ...

-Ем знам какво си мислиш ,но не е така .Ем вярно е никога до сега не съм изпитвал чувства към друго момиче ,но ти промени това Емили.Ти просто дойде като ураган в живота ми и ми показа как да чувствам .Моля те Ем не мога да си позволя да те изгубя .Не си отивай просто недей .-едва се владеех знаех че ще омекна всеки момент , но си обещах, обещах  да остана силна .

-Защо?

-Защото се промених Ем. Шибано се промених .Ти ме промени .Промени ме красивата ти усмивка ,промени ме ината ти ,промени ме всичко в теб , промени ме това че шибано перфектна .Мисля че се влюбвам в теб Ем -Ето това вече не го очаквах .-Шибано се влюбвам .-каза и ето че в този момент се размекнах точно както очакавах да стане . Целунах го .....

-И аз Кам 

-Ще ми дадеш ли шанс .-каза тихо той с голяма искра надежда в очите .

-Да ...Разбира се че да ....



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Първо Весела Коледа !!!Второ Отоово искам да се извиня за забавянето .Надявам се главата да ви е интересна .До следащата глава ;)

Правилният човек Donde viven las historias. Descúbrelo ahora