Стари Приятели ?

677 33 1
                                    

Гледната точка на Емили

Събудих се от алармата ми. Погледнах часа и видях че е 5 часа. Да правилно чухте станах в 5  часа исках да съм перфектна.  Взех си душ и веднага след това застанаха пред гардероба.След дълго избиране избрах това:

След дълго избиране избрах това:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Облякзнам. е и слязох направих палачинки за момичетата. Бях готова в 6:30.Тогава се звънна на вратата, изтичах, когато отворих видях Моника и Саша. Моника и зглеждаше доста недоспала. Знаех че мрази  да става рано ноо.... 
Те веднага влязоха. Казах им че има палачинки с Нутела и Моника се разсъни доста бързо. След като се наядохме започнаха въпросите.

-Е сладък ли е този Камерън? -попита Саша.
-Мил ли е с теб? -продължи Моника
-На колко е?
-От тук ли е?
-Как се запознахте?

Те продължаваха с въпросите,  а аз ги игнорирах .Пиех си сока и си ръчках в телефона.

-Влюбена ли си?-Попита Саша, а аз се задавих с сока.

-Ами... Аз... Такова... Да.... Не.. Не знам. -започнах да заеквам ,а те се погледната спряха да задават въпроси. В 6: 55 звънеца звънна и аз побързах да отворя.

-Здравей. -Каза Камерън .

-Здравей. -казах и се усмихнах

- Готови ли сте?-попита ме той.

-Да. -казах развълнувано аз. -Моника, Саша слизайте.

-Добре идваме. -Привикнаха се те от горе.

Саша вземе първа.

-Камерън  това е Саша. Саша това е Камерън. -запознах ги аз. -Моника слизай вече.

-Идвам

-Евала.  Моника това е... -Започнах да казвам аз, но тя ме прекъсна

-КАМЕРЪН АЛЕКСАНДЪР ДАЛАС ТОВА ТИ ЛИ СИ??? -изпищя тя,  а аз и Саша бяхме много объркани.

-Боже Моника не съм те виждал от 5 години!!! -каза той,  а аз и Саша бяхме още много объркани.

-Ъмм аз тъкмо щях да ви запозная,  но виждам че се познавате доста добре. -Казах аз и Погледнах въпросително.

-Ами всъщност с Моника Сме  стари приятели. Когато бяхме малки живееме на една и съща улица, играехме доста често заедно. -обясни той.

-Но после той се премести. След това и  аз и загубихме контакт,  а сега те виждам тук. Боже колко си се променил. Вече не си онова хлапе което помня.-Каза Моника.

-И ти също  вече си доста по-различна от  преди.-Каза той, а след това ме погледна. -Искаш ли да тръгваме? -попита ме,  а аз кимнах. Той взе малкия сак от ръцете ми и излязохме от апартамента. Заключих и тръгнахме към колата.

Когато приятелките ми влязоха в колата, Камерън ме погледна усмихна се и каза:

-Изглеждаш уникално. -Вече усещах как се изчервявам и погледнах към земята.

-И ти. -Измърморих аз,  а той се засмя.

-Защо те е срам от мен? - попита, а аз не знаех какво да кажа.

-Ами а-аз.... такова...не знам-Отново започнах да заеквам.

-Добре. Само се успокой ще свикнем един с друг. -каза и ме прегърна. Отвърнах на прегръдката и той се усмихна.После влязохме в колата.

---------------------------------------------------
Здравейте! Нова глава надявам се да ви хареса и Съжалявам ако има грешки.




Правилният човек Onde histórias criam vida. Descubra agora