Поне щях да умра от любов.

483 23 2
                                    

Събудих се защото някой ме стискаше прекалено силно и щеше да ме задуши. Аромата на Камерън ми подсказа, че той се опитва да ме убие . Размърдах  се леко в опит да се освободя, но той затегна хватката си още повече. Предишните опити казваха, че с бутане и викане няма да мога да го събудя. Знаех ,че трябва да действам бързо защото ако останех още малко така щеше да ме задуши. Започнах леко да Галя лицето му и шепнех името му. Той леко се размърда , а аз го целунах той леко отвори очи.
-Съжалявам, че трябваше да те събудя, но ако бях останала още малко така щях да умра от задушаване. - Казах  аз и го погледнах. Стана ми гадно, защото сигурно  ме помисли за егоистка.
-Милата ми добре че ме събуди. Не бих си простил ако нещо се случи с теб. - каза и ме целуна нежно.
-Поне щях да умра от любов. - казах и се засмях ,  а той се засмя  след мен.
-Неее няма да умираш! Дори и от любов. Не мога да си позволя да загубя най-хубавото нещо в живота ми.

- Чак пък най-хубавото... Не ми се вярва.

-Божее Емили не знам как да ти обясня, че ти си  най-прекрасното нещо в моя живот. Радвам се че те срещнах. Обичам те!

-И аз теб Кам!-Целунахме се,а след това Кам стана. Донесе една раница и ми я подаде.

-Тук има дрехи. Снощи помолих Моника да ги донесе. -Каза той, а аз все още нищо не разбирах. -Хайде принцесо трябва да се оправяш за училище. Петък Еее. -Ооо сега загрях. Станах оправих де, облякох дрехите който Моника ми беше донесла. 👇

С Камерън тръгнахме към даскало

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

С Камерън тръгнахме към даскало. Той спря на паркинга и ме целуна.

е те взема след училище принцесо.

-Чакай ами ти?

-Днес имам малко работа.

-Каква работа? -той просто се засмя на любопитството ми.
-Тайна. Каза, а аз се нацупих леко, но той се усмихна с онази усмивка на която никой не може да устой. Затова му се усмихнат целунах го запоследно и влязох в кошмара наречен училище.

*След часовете*
-Не заклевам се следващия път ще стане страшно.... Тази за коя се взе? Аз ли съм и виновна че ще умре сама с двайсе котки?.... -казах на Саша. След като Моника й каза какво е станало в часа по Български. А Саша се хилеше като луда. Излязох на паркинга където видях Камерън. Казах по едно чао на момичета и след като ги прегърнах се запътих към Кам. Прегърнах го,а той ме целуна.
-Хей Принцесо как беше училището.-Попита той
-Не питай. -казах и завъртях очи. Две минути по-късно седяхме в колата и разказвах на Камерън всичко. От това как тази по Български се заяде до това как ме изгони и това как и казах пачавра и излязох блъскайки вратата, а той от своя страна се заливаше от смях. После отидохме да хапнем . С другите решихме да излезем на дискотека в 8.Но до 8 има толкова много време което аз предлагам че ще прекарам с Кам. Не помня дали изобщо съм била по шастлива. Разхождам се в парка ядейки сладолед, докъто човекът който обичам държи ръката ми силно!

__________________________
Това е за тази глава ако има грешки съжалявам. Какво мислите каква е тайната работа на Камерън. И какво ще стане с учителката по Български. Дали Емили ще има проблеми с нея или тя ще има ГОЛЕМИ проблеми с Емили. Това е за сега. До следващата глава. ❤❤❤

Правилният човек Where stories live. Discover now