Прегръдка в която има толкова любов.

673 31 0
                                    

Гледната точка на Камерън

Тогава тя просто ми отвърна. Бях толкова щастлив. От както видях Емили я харесах. С нея не се държах така както с другите. Не мислех че ще се влюбя толкова лесно. Беше ме страх да не я нараня, но не мога да крия чувствата си към нея вече. Не мога. Когато се отделихме от целувката, тя ме погледна усмихнато. Дали изпитва това което и аз?

-Емили.

-Да.

Тогава само се превърнахме. Седяхме така дълго време. С нея можех да седя безцелно с часове дори. Вече беше станало доста късно както и студено. Усетих как Емили трепери. Веднага станах, а тя ме погледна учудено.

-Стана много студено. По-добре да тръгваме. -казах и аз

-Добре.

Тя се изправи и тръгнахме. Ходихме в тишина.Тя беше забила погледа си в земята.Докъто се връшахме хванах ръката ѝ и Преплетох пръстите ни. Тя вдигна поглед от земята и ми се усмихна. Обичах тази усмивка толкова много. Продължихме да ходим без да пускаме ръцете си.

Гледната точка на Емили

Докъто ходихме, а аз бях забила поглед в земята, той хвана ръката ми и преплете пръстите ни. Погледнах го с усмивка. Той също се усмихна и продължихме напред. Замислих се. Просто никое момче не ме караше да се чувствам така. Да настръхвам при всеки допир и да се усмихвам винаги щом погледна в уникалните му очи. Не след дълго стигнахме. Всички ни видяха и ни погледнаха с усмивка. Видях Саша и отидох при нея за да и разкажа. Всъщност не мислех че ще има някой буден, но явно съм грешала. Единствените хора който си бяха легнали бяха Моника и Шон.

-Разказвай!!!! -каза нетърпеливо Саша. Разказах и всичко, а тя слушаше всяка моя дума.

-Ооо... Сестричката ми порасна.... Чакай само Моника да разбере утре.Токова се радвам за теб Ем.

-Благодаря Саша. Аз отивам в палатката си ,искам да поспя. Лека нощ.

-Лекааа.

Отидох при Камерън. Казах му че ще си лягам.Той ми каза че идва след Пет минути. Влязох и си легнах. След малко Камерън дойде при мен, легна си до мен и ме придърпа в прегръдката си. Прегрътка в която има толкова много любов. Чух го как каза.

-Лека нощ Емили!

Веднага му отговорих.

-И аз теб Камерън.

И така заспах гушната в Камерън. В топлата му прегръдка, в която се чувствах защитена и обичана.

---------------------------------------------------
Извинявам се за голямото забавяне. И ако има грешки съжалявам. Дано главата ви е харесала.

Правилният човек Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang