-0-

4.1K 140 12
                                    

Běžela jsem, co mi nohy stačily. Ani jsem nevnímala, že nemohu dýchat. Míjela jsem lidi kolem sebe. Domy, stromy, květiny. Všechno se zdálo být tak obyčejné. Jakoby se vůbec nic nedělo. 

,,Williame!" vykřiknu a zastavím tak jeho tělo v pohybu. Překvapeně se na mě otočí a položí krabici na zem. 

,,Co tu děláš?" zamračí se a sjede mě pohledem. ,,Nedělej to ještě těžší než to je."

,,Neodjížděj. Neopouštěj mě," vyhrknu. ,,Miluju tě. Nezvládnu tu bez tebe být."

,,Win-" povzdychne si. 

,,Zůstaň. Prosím," otočí se ke mně zády a naloží krabici do kufru. 

,,Je pozdě. Já musím odjet. Začít znovu. Ty musíš začít znovu. Beze mě," otočí se ke mně čelem. Všimla jsem si, že jeho babička s bratrem už čekají v autě. 

,,Ne Wille. To nesmíš udělat," zakroutím hlavou a pokusím se ho políbit. 

,,Dost Winter," odtáhne se ode mě. ,,Nech mě jít," otočí se ke mně zády a vydá se k autu. Otevře dveře a naposledy se na mě ohlédne. Naposledy na mě pohlédl svýma očima. Jeho krásnýma a temnýma očima, co mě tak přitahovali. Naposledy jsem mohla spatřit jeho tvář s ostrými rysy. Než jsem se nadála, auto se rozjíždělo pryč. Už jsem neměla sílu. Dopadla jsem na kolena a z očí se mi začaly linout proudy slz a z  úst vycházel jeden vzlyk za druhým. Byl pryč. Navždy pryč. 


A máme tu konec. Ale nemusíte smutnit. V blízké budoucnosti mám v plánu druhý díl :D Prvně bych se ale chtěla věnovat zase ostatním příběhům, protože toho mám hrozně moc rozpracovaného a zároveň mám i další nápady, takže netuším, kdy druhý díl vydám. Rozhodně ale stojí za to si na něj počkat :)

Jinak děkuju za vaše komentáře a hvězdičky. Vždycky to potěší ;* Jsem ráda, že se alespoň pár lidí dočetlo až sem a budu ráda, když mi tu to celé zhodnotíte a navrhnete, co by se mohlo v druhém díle objevit. Jinak vážně moc děkuju a mám vás ráda lidičky ;***

Broken pieces✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat