❤23.kapitola❤

285 31 4
                                    

Marcus:

Otevřel jsem oči, které ihned zabloudily na malou blondýnku, choulící se v mé náruči. Ještě večer jsem měl za to, že je jenom výplod mé fantazie a doopravdy tu není. Teď vedle mě ale ležela a můžu docela jistě říct, že byla živá a opravdová.

Nechtěl jsem ji budit, a tak jsem jen pozoroval jak sladce spí. Dlouhé blond vlasy jí padaly do obličeje a narůžovělé rty měla lehce pootevřené.

Opatrně jsem jí odhrnul vlasy z obličeje, načež na mě otevřela ty svoje oříškové oči.

,,Marcusi?" Řekla a usmála se na mě.

,,Becco,já se omlouvám a vím , že mi asi nebudeš věřit,ale to co jsi slyšela jsem nebyl já." Začal jsem a snažil se omluvit, i když dost nemotorně.

,,Chyběl jsi mi." Šeptla a víc se na mě natiskla, načež jsem se na ni zmateně podíval.

,, Takže,mi odpouštíš?" Zeptal jsem se opatrně.

,, Nemám ti co odpouštět. Martinus mi už všechno vysvětlil." Usmála se na mě a políbila mě.

V tu dobu se ve dveřích objevil Martinus s lehkým úsměvem. Opětoval jsem Becce polibek a odtáhl se. Vylezl jsem z postele a skočil na Tinuse. Jo asi to zní podivně,ale já byl tak šťastný, že jsem na něj prostě skočil,a tak tak mě udržel aby jsme nespadli. Když jsme stáli oba pevně nohama na zemi,jsem Tinuse silně bratrsky obejmul.

,, Díky, brácho." Usmál jsem se na něj a pomohl vstát Rebecce. Znovu jsem si ji přitáhl do polibku a nechtěl ji pustit.

,,Heh tak já asi půjdu." Zasmál se Tinus a zmizel ze dveří mého pokoje.

,,Jsem tak rád , že tě tady mám,princezno." Usmál jsem se a dal jí pusu na nos.

,,To já jsem ráda,princi." Odpověděla mi a já se s ní zasmál.

A few weeks ago

Rebecca:

Šla jsem do koupelny,šaty už mám oblečené, takže stačí jen se učesat a nalíčit se. Dneska s Macem jdeme na večeři.

Jdeme oslavit naše půl roční výročí..jako bychom byli manželé. Už spolu bydlíme..,ale nechci nic uspěchat a navíc na mě je jen odpověď.

,, Můžeme,zlato?" Přišel Marcus do koupelny, když jsem ještě dodělávala poslední úpravy. Podívala jsem se do zrcadla a viděla sebe,jak stojím v žlutých šatech s výřezem na zádech,dva malé drdoly ve vlasech a zbytek volně spuštěných na ramena a lehce nalíčená. Uznávám, že mi to slušelo.

,, Jasně, lásko." Odpověděla jsem s úsměvem a otočila se na Maca.
Byl k sežrání. Nejvíc se mi na něm stejně líbily ty vlasy,pletla jsem mu je já. Měl takové malé francouzské copánky a vzadu byly seplé do culíku. Vypadal hrozně roztomile.

,, Vypadáš úžasně." Vydechl a nabídl mi ruku. Začervenala jsem se a jeho ruku přijala.

,,Taky nevypadáš nejhůř." Zasmála jsem se a spolu s Macem jsme šli do auta.

Vyjeli jsme do restaurace a jeli jsme asi půl hodiny. V restauraci jsme se nahlásili svoji rezervaci a číšník nás usadil k našemu stolu.

Objednali jsme si a čekali,než nám donesou naši objednávku. Mezitím bylo docela ticho, oba jsme přemýšleli. Nevím nad čím Marcus,ale vypadal docela nervózní,to jsem byla i já,ale už jsem to musela říct.

,, Mám novinu."

¡Holá amigos!
Jsem po dlouhé době zpátky s novou kapitolou 😱💗
Je o ničem,ale příště to bude lepší 😏
Jinak už se blížíme ke konci😵

Doufám, že se líbila a uvidíme se u další kapitoly 💕❤

Vejunka 😘🍍

First Sight...[Marcus Gunnarsen Cz FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat