Ještě na začátek bych chtěla tuhle kapitolu věnovat skvělé ma_ry_h se kterou jsme tento "skvělý " konec vymyslely😂🤷🏼♀️
P.S. Tenhle konec navazuje na to když Marcusovi někdo volal.Marcus:
,,Prosím ?" Zvedl jsem mobil ,hned jak začal zvonit ,aniž bych se podíval kdo to je.,,Marcusi." Ozval se z druhé strany ubrečený hlas Beccy,který mi trhal srdce.
,,Co se stalo,lásko?" Vyhrkl jsem s obavami v hlase.
,,J-já, tady ... stalo.. mu-musíme..sejít se." Nedokázala se správně vymáčknout.
,,Lásko,kde jsi?"
,, V parku." Vydechla rychle
,, Za pět minut jsem u tebe ,miluju tě. " Řekl jsem rychle a típnul hovor.
,,Musím jít brácho,uvidíme se později ." Oznámil jsem ještě svému dvojčeti a vyběhl směr park.
Po cestě jsem viděl spoustu zničených laviček ,rozbitých dveří a oken a vlastně všechno bylo tak nějak jinak.
Když jsem běžel do parku zahlédl jsem i pár divně vypadajících lidí, neřešil jsem to a běžel jsem přímo za Beccou. Už jsem ji viděl jak se určila v keři ,a tak jsem zrychlil.
Když mě spatřila ,rozběhla se mi naproti a vřtila se mi do obětí. Tiskl jsem ji jak nejpevněji to šlo.
,,Lásko co se stalo?" Zeptal jsem se a podíval se ji do očí plných strachu a lásky zároveň
(Pozor, cringe meter se brzy rozbije🤫),, Ti lidi ,teda ti mrtví lidi,ti zombie j-já ani nevím co to je, ono,ono to útočí a..a." Snažila se popadnout dech. Teprve v tu chvíli jsem si všiml všech těch zombie co se k nám blížili a nemohl jsem tomu uvěřit .
,,Lásko,podívej se na mě." Snažil jsem se upoutat pozornost Beccy zpět na mě, zatímco se ti zombie přibližovali čím dál víc.
,,Dívej se na mě,jsem tady." Hladil jsem ji po vlasech a snažil se jí uklidnit. Zombie už byli daleko asi jenom 10 metrů a zdáli se být rychlejší a rychlejší.
,,Miluju tě." Řekla a podívala se mi do očí.
,,Já tebe." Oplatil jsem jí a vášnivě jí políbil.
Během polibku jsem cítil slzy co mi kapaly na tvář a hladil jsem zakulacené bříško s miminkem uvnitř ,kterého už se nejspíš nedočkáme. Ale naše poslední chvíle přežijeme spolu.
Pohled zombie:
Zabili jsme jak ty dva lidi v parku,tak celou jejich rasu. Teď muže mít Země správné obyvatele.
¡Holá amigos!
Tak jsem v této knize naposledy zpět
😩💔🙃
Tohle berte tak nějak spíš pro pobavení😂🤷🏼♀️ a jak jste se nahoře mohli dočíst ,zombie apokalypsa jako taková by byla možná ,že ma_ry_h 😂👌🏿Tak ještě jednou děkuju,že jste vůbec tuhle knihu četli a dávali hvězdičky a psali komentáře 🖤🧡❤️ a uvidíme se u další knížky ❤️
Vejunka😘🍍
ČTEŠ
First Sight...[Marcus Gunnarsen Cz FF]
Fiksi Penggemar,,Marcusi... už se...asi nikdy... neuvidíme" ,, ..Jak to?" ,,Už tu.. nebudu pracovat." ,, Ale.. proč?" ,,..Stěhuju se....." .. 16-ti letá Rebecca je první den na brigádě v kosmetické firmě,zrovna dobu kdy mají zakázku pro dvě slavná dvojčata.....