Okuldan eve geldiğim bir gündü.Annem dedi ki kuzenlerin gelecek 2 gün sonra dedi.Ben bir yandan sevinmiş bir yandan üzülmüştüm.Çünkü bir yandan anlaştığım kuzenim geliyor bir yandanda biraz anlaşamadığım kuzenim geliyordu.
Ama bu sefer iyi anlaşmaya kendime söz verdim.2 gün çabuk geçeceğe bennziyordu.
Perşembe günü okuldan geldikten sonra annem
Annem:Kızım bana 2gün yardım et dedi.Aslında evi büyüteçle baksalar hiçbir şey bulamazlardı fakat annem rahat edemiyordu.
Mira:Tamam annecim yardım ederim ama testler var çözmem gereken.
Annem: Kaç dk biter bu testler?
Mira:Zorlasan 10 dkda biter ne oldu anne?
Anne :Yardım edeceksin kızım başka ne yapacaksın dedi.
Annem biraz gergin olabilir yetişecek mi olacak mı daha neler neler sorular vardır benim canım annemin başında.
Canım bir yandan anneme yardım etmek bir yandanda ders çalışmak istiyordum.Ama annem dedi mi yapılmak zorundasın.
Belki biraz kaçarım.10dk test çözmeyle çalışma olmaz ki ama canım sıkılıyor dersi çalışamayında.
Benim enerjimdi ders.Ders olmazsa ben çok mutsuz olurdum ne yapayım gariptim işte.
Cuma günü okula gittim yine aynı şekilde.Okulda evde çalışmam gerekenleride okulda yaptım.Okulda çalışmayı sevmezdim.Dersi dinliyorum bir de dinlenmeden dersleri yapıyorum.
Elif:Çalışman yetmez mi kuzucukum dedi.
Sanki cümlesinde bıkkınlık vardı Elifin.
Derya:Beraber oturalım sohbet edelim.Bizde ders çalışıyoruz ama dinlenmem gereken zamanındada dinleniyorum.dedi.
Deniz ne dedi sizce?Tabiki o da çok çalıştığımı ve bu kadar çalışmamam gerektiğini söyledi.Ben ise onları dinledim ve
Mira:Siz beni bilirsiniz dinlenilecek zaman dinlenirim ama misafir gelecek ve ben hiç sevmediğim dinlenmeden çalışmayı yapıyorum.
Dedim onlarda bana geçmiş olsun kardeşim dediler. Bende saol dedim ve gülüştük.Dersler geçti falan eve geldim.Temizliğe devamdı.Dün çoğunu yaptık şimdi ise kapı ve pencereler...Temizdi çok temizdi.Kaç defa anlatmaya çalışsamda olmadı hergün ev temizlenir ama şimdi yemekler falanda var anneme yardım etmesem içim rahat etmeyecek.
Sabah kalktım annemin o tatlı sesiyle bağırmazdı annem bağırırsa çok gergindir.Annem bana kıyamaz hiç kıyamazdı.Temizlik yemekleri sorarsarız?Onlar dünden bitmişti.
Annem:Aa zil çaldı geldiler!
Kızım kapıya bak ben geliyorum.
Ben tabi koşarak kapıyı açtım koşarken o düştüğüm okuldaki gün geldi aklıma.Kapıyı açtığımda karşımda Elifle adaş Elif kuzenim geldi.Lise 3teydi o da.Sonra ardından anlaşabilmeye çalıştığım kuzenim Kürşat gelmişti.Sözümde duracaktım.Ama ilk baş birşey demedim.Onlar oturmadan annem
Annem:Hadi yemeğe!dedi.Sonra yemeğe geçtiğimizde yemek yedik iç sesim"Bu kuzen mal bildiğin diyorum"sonra geçerken hoşgeldin uzak akraba dedim.O da hoş bulduk uzak akraba dedi.Şimdi bu uzattıkça uzatır dedim.Ve öyle oldu.
Diyer günlerde öyle geçti.Kürşat ile bu sefer anlaştık.Giderlerken görüşürüz dedim.Elif ile ise gece 3 kadar oturduk .Ne yaptık?Tabikide nefret ettiğimiz insanları birbir anlattık.Aynı duyguları aynı hisleri hissederiz biz Elifle.Giderlerken çok üzüldüm ama yapacak bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Lise
Teen FictionBir yara vardı içinde kabuk bağlamayan bir yara vardı çabuk iyleşen bu iki yarada bu kızda bütünleşti.En yakın arkadaşları ve ailesi sararken, yüreğinde yeni yaralar açanlar da vardı.Her zaman her şeyin zamanla yoluna gireceğini düşünüyordu.Umutluy...