Hadi

32 4 0
                                    

Evet valizimi hazırlamaya başlamıştım Hep Afyonkarahisara giderken mutlu olurdum.(Kuzenim kürşat hariç) Biliyorsunuz ki o beyinden özülüyle hiç anlaşamam.Bir insanda bu kadar mallık fazla bence.

Anne:Mira kızım çabuk ol hadi!
Mira:Tamam annem hemen gliyorum

Bazı eşyaalarımda koyduktan sonra aşağı gidiyorduk.Valizimin küçük olmasına rağmen koyduklarım sığdı.

Bayramda orada olacaktık sonra bir hafta kaldıktan sonra gelecektik.

İçim daha bir mutlu gidiyordum.En son bize geldiğinde kuzenimle iyi anlaşmıştık ve öle devam edeceğini ümit ediyorum.

Arabaya bindiğimizde ben hemen telefonumdan"Bu benim öyküm"şarkısını açtım.Aklıma derya ile yaşadığımız aklıma geldi.

O okulda bağırarak şarkı söylemesi.

Özlemiştim şimdiden onları...

Arabada uyumak istediğim için bitanecik canım yastığımı yanıma aldım

Tabi yatamayacaktım yanımda ablam vardı.Ablamın kucağına yatsam ah uh falan hiç uğraşammam.Kıvrılırsam bu iş biter.Dedim arabayla gidişimiz çok güzel geçti.

Mutluydum.Gidiyordum Afyonkarahisarı özlemiştim.
Havasını şivesini...
Şiveli konuşuyorlar gülüyorum.Neden gülüyon diyolar bende şivenize gülüyorum diyorum hiç alışık değiim ya diyorum.

Ama Afyon şivesi çok değişik ben oraa on gün kalayım bende öyle konuşuyorum.
  Babam:Afyona geldikk.
Annem:Hadi Özleme gidelim.

Özlem kim diye soracak olursanız özlem benim teyzemdir ben onu severim ama onun beni sevdiğinden şüphem var.

Teyzem: Hoşgeldiniz
Annem: Hoşbulduk.
İçeriye geçtik teyzem annem ablam annem ablam konuşuyor 

Ben burada ne yapıyorum tabi olara bakıyorum başka yapacak birşey yok.
Bende artık
Mira : Teyze anneannem nerde
Dedim teyzemde
Teyzem: Odasında mira dedi
Anneannemin yanına gittim.
Mira: Napıyosun tombişim dedim
Anneannem:İyiyim kuzumm seni çok özledim dedi.
Anneannemle adaştık.Huylarımız çok benzerdi.Bana haklı olduğum zamanda hakverir.Haksız olduğum zamanda beni uyarır.

İyikide adaşım diyorum ve anneannemi çok seviyorum.

Sabah oldu teyzemle annem kahvaltıyı hazılamış sohbet ediyorlardı."Günaydın" dedim.Sadece annem günaydın dedi teyzem konuşmaya devam etti.

Neden sevilmeyen ben oluyorum.Güzellik desen var insanın iç güzelliği zaten yüzüne bakarak anlaşılmaz.

Yüzümü yıkadıktan snra annemgilin yanın giti teyzem bana bir yapmacık gülümseme attı bende attım ama hayatımda en nefret ettiğim eylemdir yapmacık gülümseme atmak...

Sonra odama gidip telefonumda instagram falan dolaştım.Annem yanıma gelmişti hiç haberim olmamış.
Annem : Kızım dayınlara gidiyoruz dedi.
Mira:Yaşasın hamzayıda çok özlemiştim dedim sonra yola çıktık

hamza benim 1 yaşındaki kuzeniz olur.Yengeme çok benzemiş.Tıpa tıp aynısı yengemide çok severim.Hem yengemide görürüm.Kürşatlada anlaşabilecek miyiz anlaşağımızı ümit ederek yola çıktık.

Merhaba bölümüm kısa olabilir kusura bakmayın.Afyonkarahisardaki günleri nasıl geçecek sizce yorumlara bekliyorum.

Hayalimdeki LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin