3

51 3 3
                                    

Kuzenlerim gitmişti.Kürşatla iyi anlaştık ama Elif kadar olmadı.Neyse bayrama biz gidecektik bu arada kuzenlerim Afyonkarahisarda oturuyorlar.Okula geldiğimde bıkkındım çünkü hafta sonu hışım çıkmıştı.Gelelim şu bizim sınıftaki mal topluluğuna.
Sevmiyorum onları yani sevmiyoruz.

Sınıfa girdim ve ilk onları görünce parmaklarımın ucundan elektirik çıktı zannettim.Sırama oturdum ve
Mira:Bazı gereksizler gene gelmiş yaa dedim sesli bir şekilde onları belirterek.
Simge:Biz bu malların arasına nasıl düştüm anlamıyorum ki dedi. diğer salaklarda onlara katıldı tabiki.Sonuçt boşuna onlardan"mal topluluğu" diye bahsetmiyorum.

Elif:Bizde sana aşırı bağımlıyız senden ayrılamıyoruz zaten.
Mira:Tabi bunun mallığını izlemekten kendimizi alamıyoruz napalım ?
Simge:Sen kime laf sokuyorsun?
Mira:Tabiki sana başka mal var mı?
Elif:Unutuyorsun kuzum biz bunlardan nasıl bahsediyoruz!
Bizim grup:Mal topluluğu!

Sınıfta gülmeyen kalmadı yani alamıyorum neden ben bunu ciddi söyledim ve gülünecek bir şey yok.Bulaşmış mal kızlardan bizim sınıfa(bizim grup hariç)Kızlar tabi sinirlendi biz oturuyoruz tabi kız tam yumruğunu sıkıp üstümüze gelirken hoca sınıfa girdi.
Hocamız:Ne yapıyorsun ders başlıyor ders!dedi.Onlar tabi görüşecez gibi hareketler yapıydrlar.

Tabi takan var mı? Tabikide yokkkk!
Atasözü bir sözü vardır gereksiz konuşan insanlara:
Boş teneke çok ses çıkarır.
Şu anda onun örneğini canlı canlı yaşıyoruz.İkinci yazılılara 1hafta kaldı.Tabi devam çalışmaya.Beni sinirlendiren insanları tabi umrumda değil.

Tenefüste aşağı inip sandiviç ve gazoz alıp kantindeki masalara oturduk.Dışarıda çok güzel bir yağmur vardı.

Arkadaşlarıla ortak yönümüz yağmurda yürümek bunu bildiğim için tostumuz ve gazozumuz bitti.
Mira:Hadi kalkın yağmurda dolaşalım dedim

Hepsi bana katıldı ve kol kola yürüyüp gidiyorduk.Ben Bu benim öyküm şarkısını biraz mırıldanıyordum.

Derya bu benim öyküm birazcık yaralı! diye başladı söylemeye söylemeye.Ya söylemeseydim keske dedim.Neden?
Çünkü sesi kötü!Bazı şarkılara gidiyor ama buna asla.
Tabi ben ve okul çok alıştı bu kötü seslere.

Ya bizim okulda ne kadar sesi güzel sesini duyunca kusulacak arkadaşlarımız var ne kadar güzel bir okul.

Sınıfa girdiğimde herkes bize bakıyordu.Çünkü üstümüz çok ıslanmıştı.Hasta olacaktık ama bu keyif muhteşem bir şey

Ders çok güzel geçti.Kızlar gene rezil oldu.Gıcıklar ağlasınlar ağlamaktan göz altları şişsin inşallah gıcık topluluğu.

Sevsem toplu bir kız grubu olsak demeden o salak mal aptal gerizekalı toplulukla aslaa kesinlikleee.

Tipsizler duvar yüzlü beyinsizler.Makyajdan yüzü görünmüyor.Makyajı da düzgün yapsalar çobaya çeviriyorlar yüzünü.
Ben doğal halimle güzelim.Şu ana kadar kumse bana çirkinsin demedi.

Onlar makyaj yaptıkları halde çirkinler yapacak bir şey yok.Simge Gülse Melis Mercan.

Ders matematikti.Çok güzel matemetik dersi hiç sıkıcı geçer mi hiç geçmezdi yani bana göre geçmezdi

Tenefüse çıkıyorduk dedim şu simge malını bir delirtelim Elife de dedim Elif haince bir bakış attı ve arkasını dönüp "Palyanço"dedik.

Simgeye palyançoya huyu vardı ve bu huy bizim çok işimize yarıyordu.Kız bir çenesini titretti gözlerini kıstı sallandı falan gülmekten yerlere yattık.

Tenefüste gezdik bir meyvesuyu aldık tabi şeftalili alırdım çünkü diğerlerini hiç sevmezdim sınıfa çıkarken yanımızdan biri kayıp düştü ve arkasından hahahaha.

Sizce kim düştü yorumlara bekliyorum

Hayalimdeki LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin