Sabah kalktım.Saat kaç acaba?SAATT...
6.30ben ve bu kadar erken kalkmak inanmadım gözümü ovcaladım aaa inanmııyyoooruum çabuk yat uykun kaçacak dedi canım iç sesim hemen kafamı yumuşak yastığa koydum.Uyudum kalktığımda saat 11 di.İyi bakalım diyip kalktım.Valizim toplanmıştı.Neden acaba dedim daha yeni geldik(Günler sıradan geçtiği için bahsetmedim)Yüzümü yıkadım saçımı topladım.Hemen annemin yanına gittimMira:Anne valizim kapağı kapalı ve dik bir şekilde koyulu ne oldu.
Annem:Kızım 1haftalığına karadenize gideceğiz ve yaz tatilinde de gideceğiz.(Bu arada yengem kendi annesine gitmiş)Karadeniz...Karadenizi gezeceğiz ben hayattamıyım.Karadenizi gezmeyi bende çok istiyodum dedim.
Annem:Kızım teyzengilde geliyorr.
İyi bakalım dedim.Mavi tulumumu giyip saçımı da taradım açık bırakayım dedim benim saçım düz ve belimden biraz yukarıda.Onun için saçımı açık bırakmak istedim.Sonra annemin teyzeleri ile vedalaştıktan sonra arabaları binip yola çıktık bu yolculukta güzel geçti.Karadenizde evimiz vardı ben doğmadan önce almışlar.Oraya gittik annemle teyzem evi temizlerken bizde kuzenimle evin önündeki çaylığa bakıyordum.Çay toplamak için bir makas gibi birşey var onu alıp çay toplasam...Birde bellerine bağladıkları birşey var onu da alalım.Ama biraz dinleneyim.Evi gezdim ev büyüktü.Odama geçtim bu evler çok güzeldi ve yeşillik çoktu. ben bu güzel yeşilliklere bakmadan duramıyorum ama...Ben paramı alıp keçen almaya gideceğim.Çarşı nerede ki bilmiyorum ama neyse...
O güzel manzaraya dikkatimi vermişken derya aradı.
Mira:Efendim kuzu
Derya:Sana birşey söyleyeceğim.
Mira: Söyle
Derya:Mert varya hani bizim kanka ortaokuldan
Mert...Mert...A mert şimdi hatırladım o da benim anasınıfından arkadaşım.
Mira:He hatırladımm Ne olmuş Merte
Derya:2.dönem bizim okula gelecekmiş.Benden yüksekmiş notu ama istememiş anadolu lisesindeymiş.
Mira:İyi bakalım gelsin.Bizim fen lisesine gittiğimi bilmiyormuymuş.
Derya:Sen benim geleceğimi biliyomuydun?
Mira:Yok hahahahah
Derya:Ne oldu
Mira: Okuldaki ilk gün geldi aklıma hani beraber yere düşmüştük o mal durum aklıma geldi hahaahaha
Deryada gülmeye başladı.İyiki vardı ya canım benim.Ecrin kapıyı tıktıkladı(Teyzemin kızı=Kuzenim)
Ecrin:Gelebilir miyim
Mira:Gel
Mira:Derya hadi öptüm by
Ecrinle yaşıtız anlaşırız.O da benim gibi sever karadenizi.
Ecrin:Gel beraber çarşıya gidelim.
Mira:Çarşının yerini bilmiyoruz
Ecrin:Kim demiş.
Mira:Sen...
Ecrin:Evet ben buraya daha önce gelmiştim.
Mira: Hadi gidelum bakalım.
Ecrin:Karadeniz şivesi mi yapmaya çalıştın
Mira:Evet başardım mı?
Ecrin:yanii
Mira:Gıcık hadi gidelim.
Ecrin:Hadi
Annelerimizde izin aldıktan sonra
Mira:Ben keçen almak istiyorum.
Ecrin:Tamam hadi şurada satılıyor gel alalım.Keçeni aldım boynuma taktım aynadan baktım.
Mira:Ne kadaa da yakuştu.
Ecrin:Evet yakıştı Bende aldım vay yakıştı.
Ecrinin gözleri yeşil tabi benimde birbirimize benzeriz.Biraz gezdik o bellerine bağladıklarından da aldım o çay topladıkları makine evde varmış.
Eve döndük.Akşam yemeğini yedik çay sohbet falan bu evi nasıl aldıklarını sordum.Bu evi teyzem dayım ve annem ortaklaşa almışlar.Tabi biz doğmadan önce ablam daha 2 yaşındaymış.Artık yorulmuş yatağıma yattım bugün yaşadıklarım...İstediğim yere ilk defa geldim tek karadeniz tarafları kalmıştı gitmediğim.Karadeniz....
Annemgil çarşaf yorgan yastık getirmişler gözümü kapattım ve ilk
defa geldiğim karadenizde ilk uykumu uyudum
Arkadaşlar bölümleri oylamayı unutmayın.Bölümleri daha sık yazmaya çalışacağım.Bölümlerime yorum yapmayı da unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Lise
Teen FictionBir yara vardı içinde kabuk bağlamayan bir yara vardı çabuk iyleşen bu iki yarada bu kızda bütünleşti.En yakın arkadaşları ve ailesi sararken, yüreğinde yeni yaralar açanlar da vardı.Her zaman her şeyin zamanla yoluna gireceğini düşünüyordu.Umutluy...