Evet sabah kalktım.Dün gece banyo yapmıştım onun için saçım güzel görünüyordu.Biraz üzerinde işlem yaptım tabi.Kahvaltımı da yaptıktan sonra okula gitmek için servise bindim.
Servisi birbire katmış olabilir.
Nedenini sorarsanız ben Derya ile aynı serviste olduğumuz için koştum ve sarıldım.Ama bu sarılma biraz garip oldu.Okulun ilk günki düşmemiz gibi.Ya tabi biz daha 3 gün önce birlikteydik.Ama özlüyoruz işte.
Derya:Teriklerr saçımı boka çevirdin.
Mira:Yanlız değilsin.
Bana bakınca gülümsedi.Bir birimizin saçlarını onardıktan sonra okula gidene kadar konuştuk.Okulda bizim yemeğin önüne yediğimiz tatlıları.(Yemek okul oluyor)Oturduk çikolata yerken biri gözümü kappattı.
Mira:Sen sormadan ben söyleyim Elif.
Derya:Yok ama yaklaştın.
Mira:Kim lan bu?
X kişisi:Ooo unuttuk mu prenses?
Mira:Mert.
Mert:Adımı unutmamış bak bu iyi.Napıyon kız?
Merti kız gibi düşünebilirsiniz ama o ortaya karışık gibi.Ama erkekliğe daha yakın.
Mira:İyi ya uzun zaman oldu.
Mert:Evet işte bu okuldayım bende.
Derya:Gerzekten miii???
Bu okulda olmasan burada ne işin var beyin yerine boş kavanoz taşıyan arkadaşım.
Mert:Üff laflara bak laflara bu laflarla bu gemi yürümez canım.
Mira:Ya çocukça laf bokmalarınız yüzünden lavaboya gidip kusucam yaa susun az.
Mert:Duyduğum doğrumu Mira?
Derya:Ben kaçarr.
Mert bi konunun doğruluğunu detayına kadar bilmek için soru yağmuruna tutar.Tutulanın vay haline!
Mira:Nneeyyy duydun?
Mert:Vurulmuşsun.
Mira:Evet kuzenim vurdu hastanede bir kaç gün kaldım şimdi buradayım bu cevap diğer sorulara kapalidur.Bu işe yarar mı diye düşündüm yok yaramıyor,soruyor,devam eduyor.
Karşıdan benim süpermanlerim geliyor.
Elif:Selamm.
Merti görünce durdu.Çok pis sinirlemişe benziyor.
Mira:Şey Elif bu Mert ilkokul arkadaşım.
Elif:İki dakika yan masaya gel.
Mira:Tamam.Mert sadece 2 dk.
Elif:Bu kim lan onun o sırııtan suratını pastaya yapıştırır pastada gülen suratının izini bıraktırırm pastanın yarısı boşa gider kim buu?
Yadıma gelsin biri beni çok seven biri ona bol bol kaamiyo,damak,dido döşerim yardıma gelsin biri.Mert:Sen hesap soramasın sen kimsin be?
Bittin Mert son duanı et oğlum disiplin yolu göründü bize hadi biz kalkalım.
Elif:.....
Elif sizce ne diyecek yorumlara yazalım oylamayı unulayalım .Boş kaldığım zamanlar bölümler gelir.Sizi çok seven yazarınızz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Lise
Teen FictionBir yara vardı içinde kabuk bağlamayan bir yara vardı çabuk iyleşen bu iki yarada bu kızda bütünleşti.En yakın arkadaşları ve ailesi sararken, yüreğinde yeni yaralar açanlar da vardı.Her zaman her şeyin zamanla yoluna gireceğini düşünüyordu.Umutluy...