Capitolul 1.

1.2K 22 3
                                    

                        

                                                                  LEGATURI ->

Legaturile de sange erau din ce in ce mai slabite.Vedeam cum chiar sub ochii mei familia mea se destrama fara ca macar sa am puterea de a putea schimba sau oprii ceva.Ca si copil,ma izolam mereu in dormitorul meu cu priveliste spre casa de vizavi,cand urletele tatalui meu rasunau in intreaga casa.mi astupam urechile sa nu aud cuvintele urate a caror inteles inca nu il cunosteam,si ma rugam in gand ca totul sa inceteze cat mai repede. In timp ce mama imi punea creionul in mana si ma invata primele litere,tatal meu incepea sa simta gustul si efectul puternic si adevarat al alcoolului.

Cazuse prada viciului inainte ca eu sa invat cum se scria numele lui. Condusa de frica,mama apleca capul in pamant sub valul de jigniri usturatoare pe care tatal meu i le adresa,aflandu-se sub influenta alcoolului,neavand puterea de a se apara sau raspunde in vreun fel.Dupa ce abia invatasem inmultirea,mama luase drastica hotarare de a pune capat cosmarului prin care treceam de ceva vreme,insa nu reusise decat sa inteteasca certurile si loviturile ce veneau in repetate randuri asupra mea si a ei,fara a avea vreun fel de sprijin sau ajutor din partea cuiva.

 Eram singure si neputincioase sub mania unui barbat devenit alcoolic notoriu si un afemeiat dezvoltat ce ne frangea inimile imediat ce pasea peste pragul casei noastre,cheltuind si ultimul banut adus de mama mea,ce era singura cu un loc de munca.Neajunsurile isi spuneau cuvantul.Problemele financiare nu incetau sa apara si eram in pragul evacuarii silite cand deja sperantele mele si a femeii pe care o iubeam cel mai mult incepeau sa se naruie din ce in ce mai mult,ajungand in stadiul in care simteam ca cedam sub presiune.

        Starea fizica si mentala a mamei deveneau fragile.Era un inceput grav ce nu ducea decat la a pierde si ultimul sprijin pe care il mai aveam. Imi aduc aminte cand lacrimile mamei,ce statea ascunsa in singura baie a casei,m-a facut sa iau o hotarare drastica si dorinta de a pleca undeva unde sigur avea sa fie mai bine,devenise mai puternica.Insistam pe faptul ca mama sa-si regaseasca puterea de a-si lua o piatra de pe inima si de a parasii barbatul ce-l iubise candva si casa pe care o construisera impreuna.

Asa m-am trezit plecand din locul in care copilaria mea a fost naruita sub ochii intunecati ai tatalui meu in timp ce mama imi deschisese un nou drum plin de promisiuni si sperante. Transferandu-ma la o scoala gimnaziala din Chicago,noul oras in care eu si mama incepeam o noua viata,a dus la faptul de a o cunoaste pe Lea,ce-mi devenise prietena in cel mai scurt timp.Usurinta mea era ca eu si Lea imparteam sala de cursuri a scolii cat si cartierul in care m-am mutat. Ne regasisem linistea pe care o pierdusem de multa vreme,prea multa incat sa-mi mai aduc aminte cand a fost ultima data cand o vazusem pe mama zambind.Relaxarea ei ma facea pe mine sa prind mai multa incredere in sine si sa-mi fac sperante ca soarele avea sa rasara si deasupra noastra,candva.

Eram fericita cand vedeam ca lucrurile incepeau sa se aseze in ordine.Mama isi gasise un loc de munca avantajos din care ne puteam permite mai mult decat strictul necesar si faptul ca si ea era fericita,ma ajuta sa rasuflu usurata.Devenisem cunoscuta si indragita in randul profesorilor,recunoscandu-mi faptul ca multi dintre ei vedeau un mare potential si un viitor stralucit in mine,desi toti imi stiau povestea,ceea ce ma inraise sa devin unul dintre cei mai buni elevi.

Numele meu stralucea cu splendoare in fruntea listei lungi ce ma determina sa continui sa arat calitatile mele in cadrul olimpiadelor la diferite materii,ce imi adusesera un renume in scoala in care invatam cat si in celelalte scoli.In ciuda faptului ca eram o persoana buna si iertatoare,putine erau persoanele care ma agreeau.Lea era singura persoana ce imi ramanea alaturi indiferent de situatie,motiv pentru care ma zbateam sa o pastrez langa mine.Desi credeam ca eu si mama aveam sa ramanem singure,in scurt timp il cunoscuse pe Rick.Fiind o persoana calda,cu un suflet de aur si cu un caracter minunat,ma atasasem foarte repede de el iar viata isi relua cursul normal.Speram insa ca acest inceput sa ramana pe aceeasi unda.

Tatal meu ramasese un trecut de care nu am mai auzit nimic de la plecarea noastra din Michigan.Mi-a fost greu sa ma obisnuiesc de ideea ca familia mea nu mai era completa,insa timpul incepuse sa vindece ranile adanci din sufletul meu cat si al mamei. Incepuse sa-mi placa Chicago.Chiar daca era un oras prea agitat pentru linistea pe care mi-o doream,incercam sa ma acomodez cu tot ce era nou pentru mine. Fiind ultimul an din gimnaziu si trebuia sa ma pregatesc pentru inscrierea la un liceu,am lasat toate grijile deoparte.

Aveam mari emotii stiind ca viata mea era pe cale sa se schimbe total.

                

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum