16-Lucrurile se schimba .

118 11 8
                                    

                        Imi este dor de mama,imi inchipui cum se simte de cand am plecat insa nu mai pot da inapoi . De ce mereu cand ne indragostim ,ne indragostim exact de persoana nepotrivita care ne face sa suferim ,sa  ne simtim daramate,iar atunci cand nu punem nici un sentiment chiar trebuia?

 Ma tot intreb eu ce destin am,ce soarta ,ce voi fi pe viitor,ce se va intampla cu mine? De ce apar intotdeauna persoane care ne fac rau,de ce niciodata nu e cineva care ne vrea si binele, fara sa aiba vreo intentie ascunsa? 

Vreau sa fie o lume mai buna,dar ceea ce vreau eu e prea mult. Prietena mea ,Lea, pe care o consideram cea mai buna persoana,cea mai buna prietena a mea,omul care ma asculta mereu,care imi dadea sfaturi s-a dovedit a fii cea mai josnica fiinta . Singura persoana careia i-am raspuns la mobil era Justin . Simteam ca el ma putea ajuta cu ceva,nu imi dadeam seama de ce. 

   -Ami,te rog nu inchide,trebuie sa iti spun ceva . Am aflat de disparitia ta ,stiu de ce ai disparut . Insa vreau sa iti dezvalui persoana care vrea sa il abordeze pe Jesse.

-Cine?spun eu direct.

-Lea,ea este persoana care il vrea din tot dinadinsul pe Jes. Asta dupa cate am vazut .

-Ce? Nu pot crede asta . Ce ai vazut? De ce te-as crede pe tine? Sti ca nu te inghit dupa fazele ce le-ai facut.

-Nu sti intreaga poveste ,am tot incercat sa dezvalui adevarul adevarat insa nimeni nu m-a lasat . Trebuie sa ai incredere in mine .

-Si de ce as avea?intreb eu .

-Pentru ca probabil eu sunt singurul prieten care tine la tine .

-Ok,ok hai nu ma mai tine pe jar ,spune-mi ce ai vazut.

-Doamne,deci eu sunt singurul care si-a dat seama ca Lea il place pe Jes? Nu ai vazut cum il priveste mereu? Cum vrea doar sa fie in preajma lui ? Intr-o seara am vazut-o pe ea cum intrase in casa lui Jes,apoi chiar el a dat-o afara smucind-o din toate incheieturile . Nu stiu ce s-a intamplat inauntru insa eram afara si am vazut tot . De fiecare data cand Jes iesea pe strada aparea imediat si ea ,el intotdeauna o respingea. El te iubeste sincer,se vede asta .

-Cat de tarfa ,cat de disperata poate sa fie ! Dar Jes? De ce nu mi-a spus toate astea?

-Tu chiar nu iti dai seama? Cum sa iti spuna ca Lea,prietena ta,confidenta ta se da la el ? Era clar ca te va durea,asta a vrut sa evite el .

-Dar MIke,mi-a spus ca el ma inseala,insa tu imi spui ca Lea se da la el .

-Probabil asta a crezut el,insa eu am vazut cu totul altceva. Pentru tine ii voi inregistra  si voi face fotigrafii .

-Iti multumesc Justin,apoi am inchis .

    Intotdeauna persoanele mai potrivite tinute langa noi le consideram inferioare,persoane care nu am vrea sa le avem prin preajma,ne inselam. Justin care era pentru mine un om nepotrivit pentru Lea,pentru mine ca prieten este exact inversul acestor lucruri . El m-a ajutat mult,fara el sigur nu aflam adevarul niciodata .

   Acum lucrurile se vor schimba . Nu mai vreau sa fiu o persoana credula,mintita de toti . Voi invata sa am atitudine,gratie si voi da gata pe oricine .  Voi schimba fata din provincie care arata ca dracu' intr-o "doamna de oras". aratand impecabil .

 Am inceput cu schimbarea culorii parului facandu-l blond descis cenusiu.  Tinutele cele noi pareau ca au fost facute exact pentru mine .,nu ma mai recunosteam . Aratam total altfel de persoana .Nu mai paream o fata timida,cuminte si prostanaca,aratam ca o femeie de afaceri . Frumoasa,inteligenta si descurcareata . Imi suna mobilul,era Justin.

-Buna Ami ! Am vesti pentru tine.

-Buna! Ce vesti?

-Am trimis totul pe emailul tau .

-Multumesc de ajutor!spun  eu .

-Vreau sa iti dezvalui si identitatea lui Matyas.

-Identitatea?intreb eu.

-Matyas este primul cu care s-a culcat Lea. Nu au fost niciodata cei mai buni prieteni . Ea este tarfa orasului,toti si-au batut joc de ea. Ma si mira cum de nu ai auzit reputatia ei prin scoala.

-Cat de departe a ajuns. Nu am auzit nimic pentru ca nu vorbeam cu prea multa lume. 

-Pe terenul de fotbal..ea a tras de mine . Sunt baiat ,cum puteam s-o refuz?

-Nu imi vine sa cred cu cine am avut de-a face.

-Cand te vei intoarce?ma intreaba el .

-Curand ,ii zic eu . 

-Ne auzim!spune el .

-Sigur !

  Zilele treceau ,imi era tot mai dor de mama si Jesse,insa vroiam sa stiu ce se intampla,iar javra aceea de Lea va afla ce-i durerea. Justin imi trimise pe email fotografiile si inregistrarile cu cei doi .

   -Inca mai ai sperante ca se va intoarce?

-Ce-i cu intrebarea asta? O voi astepta si dupa moarte daca nu va avea sa apara acum .

 -Vrau sa o uiti ,vreau sa formam un cuplu. Te vreau!

-Esti incredibila,iti este cea mai buna prietena!

-Corectez,eu sunt cea mai buna prietena pentru ea.

-Esti o fiinta de cea mai joasa speta ! Panarama!

-Esti un idiot ,vei vedea ca tot la mine o sa vi !

-Niciodata,Ami este singura pentru care voi avea sentimente . 

   -Cretina! tip eu prin camera .

    Jesse ma iubea cu adevarat ,zambeam .. Nu am fost dezamagita decat de tarfulita de Lea . O voi aranja incetul cu incetul . Inca nu aveam curajul sa dau ochii cu mama si Jess asa ca am decis sa imi petrec inca cateva zile aici,in Danemarka. 

   

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum