-Secret dezvaluit-
Totul parea impecabil,uimitor, prea frumos ,prea ireal . Doua perechi si o ceasca de cafea ce avea sa fie mai bine venit in acest moment?
-Vreau ca anul acesta sa o intrec pe Ami ! vorbi Lea.
-Ce vrei sa spui ?am intrebat-o eu .
-Vreau sa fiu cea mai buna la matematica ,incepusa sa rada ca ciocanitorea Woody si facu o fata de Bugs Bunny.
-Esti amuzanta azi,a replicat Jes.
-Multumesc ,multumesc ,facand un fel de plecaciuni .
Matyas primise un telefon ,parea agitat si nervos . Dupa ce incheiase apelul,Lea il intrebase cine l-a sunat.
-Nimeni,spuse el suparat si posomorat .
-Ce e cu tine ,sa intamplat ceva?il intrebase Jes.
-Nu sa intamplat nimic ,raspunse el apoi s-a ridicat si a plecat .
Lea fugise dupa el insa cand s-a intors ne-a spus ca nu i-a vorbit deloc .
Am mai stat si noi putin la cafea apoi am plecat spre casa. Lea dadea cu picioarele in pietrele de pe strada si era anosta. Problemele pareau ca veneau val vartej asupra ei .
Am ajuns in casa si m-am pus sa dorm ,eram obosita . Avusesem un vis .Parea ca Isabelle si Matyas se imapacasera iar Lea statea in fata liceului si plangea de zori . Isabelle avea pe fata un ranjet stupid si ii facuse un semn Leei cum ca a castigat iar ea a pierdut .
M-am trezit transpirata si cu parul ciufulit ca un rastafarian ,aratam oribil . Ratusca cea urata era miss pe langa mine .
Plecasem spre scoala impreuna cu Lea care era in acelasi stagiu .
-SI spune-mi,ai discutat cu Mat?o intrebasem .
-Am incercat,l-am sunat insa nu mi-a raspuns . Vroiam sa merg impreuna cu el spre scoala,am fost la el acasa insa mama lui mi-a spus ca a plecat deja,mi-a spus ea intr-o stare de somnolenta .
-Dar oare ce se intampla ,ce e cu telefonul ce l-a primit de l-a facut sa ajunga la o asemenea stare? am intrebat eu retoric.
Situatie era neclara si de asemenea ciudata ,se intampla ceva .
-Spune-mi ce ai facut pe terenul de fotbal cu Justin!tipa Matyas catre Lea.
-Nu am facut nimic ,ce ai ?
-Mincinoaso de ce ma minti? De ce nu imi spui adevarul? Justin mi-a spus sa te intreb de asta.
Lea statea cu capul in pamant ,tremura .
-Ala e un idiot te increzi in el?
-Da ,asa cum ma incred si in tine ,si el mi-a fost prieten.
Lea se inrosise ,eu stateam cu ochii bulbucati cand la unu cand la altu . Ce dracu era aici ? Ce secrete ascundea Lea de fapt? Se intoarse spre mine apoi..
-Sti ziua in care am lipsit de la curs eu Jes si Justin?
-Da ,i-am raspuns eu nedumerita.
Se intoarse apoi spre Matyas si incepu sa planga . Ce vedeam era de neinchipuit parca il implora sa o ierte .
-Am facut-o cu Justin !exclama ea.
-Ai facut ce?o intrebasem oripilata la propriu.
-Sex ! si incepu sa planga .
Eu si Matyas am ramas cu gurile cascate . Nu ne venea sa cred . Ce dracu a fost in capul ei? Si mie de ce nu mi-a spus lucrurl asta? Parca eram "ceva" prietene nu?
-Parea ceva dubios atunci . De ce nu mi-ai spus despre lucrul asta ? Si ce treaba are Jess in toata treaba asta? A asistat si el ? am spus efectiv nervoasa pan' la puteri .
-MI-a fost rusine sa iti spun ,la fel si tie Mat. Imi pare rau chiar nu am putut sa fac asta . Ma simteam oribil . Jess nu are nici o treaba cu asta doar ne-am intalnit cu el in curte dupa aceea . Apoi ai venit si tu .
-Totusi ,rusine ,rusine dar pe terenul de fotbal ? a intrebat-o Mat .
-Stiu,am gresit acum nu mai pot repara lucrurile ,a spus ea.
Se ghemuise si incepuse sa se legene precum un om cu probleme mintale . Matyas o luase de brat si o ridicase apoi a imbratisato.
-Ai facut cea mai mare greseala ,Justin e un idiot .
-Asta a fost un secret de al tau . Oare cate mai ascunzi Lea?o intrebasem eu stramband din gura.
Ea tacuse. Venise si Jes insa nu ii spusese nici unul nimic ,nici macar eu . Trebuie sa trec de la starea mea de soc la starea de "te iert ca ai facut sex cu Justin iar eu nu am stiut nimic desii sunt prietena ta cea mai buna ".
CITEȘTI
Prietenii suspecte [pauza]
RomanceImpunatoare si inselatoare,falsa prietenie exista . De obicei ele sunt chiar mai multe chiar si decat dusmanii. Daca stim cum sa ne protejam de un zambet fals,atunci vom sti sa ne punem si un zid de protectie in fata unei astfel de prietenii. ...