Capitolul 8

170 12 2
                                    

                                                                         -Prietenia ideala-

"Azi m-am gândit ce înseamnă pentru mine o prietenie adevărată. Nu știu pentru alții, dar pentru mine înseamnă foarte mult. Mulți spun că prietenia e cea mai importantă. Dar viața..viața ? Fără viață nu ar exista nimic și voi spuneți că ceva ce nu există decât prin dependența e cel mai important ? În fiecare zi aud mii, milioane, zilioane de copii :  

                                   >Noi suntem "best friends forever " nimeni nu o sa ne desparta ! <

                               

Parcă vă și văd a doua zi certându-vă dintr-un nimic, aruncându-vă injurii copilărești, uitând pentru totdeauna de prietenia trecută.


Prietenia e trecătoare, nu pentru totdeauna..

La un momentdat vă ve-ți plictisi unu’ de altu’, vă ve-ți uita [în cel mai bun caz, dacă nu vă ve-ți certa pan' la moarte] Vă ve-ți face prieteni noi, “bff”-uri noi, distracții noi care, la rândul lor, o să fie uitate, pierdute.


Atunci.. ?

De ce există prietenie ? Și în cazul ăsta mă contrazic singură. Omul are nevoie de cineva care să-i fie alături la bine și la greu, să-i știe nevoile, dorințele, speranțele. Dar de unde știm cine ne este prieten adevărat ?

Nu știm, nu avem de unde să știm. E nasol când consideri pe cineva prieten și acel cineva te dă în gât cu prima ocazie posibilă"am citit eu de pe un blog.

M-am gandit la Lea .

Acum ca am mai mult timp liber as vrea sa imi petrec si o parte din  el cu ea. Imi amintisem ca ma invitase la shopping. Vroiam sa o cunosc mai bine decat o stiam. Am mers la scoala si acolo am vazuto pe ea stand in bratele lui Justin .

Relatia lor evolua la fel cum evoluase si a mea .Tot nu imi placea acel Justin dar nu trebuia sa imi placa mie  trebuia sa il placa Lea . Si totusi cand ma apropiam de ei el se uita ciudat spre mine . Ce pune asta la cale? mi-am zis eu intr-un moment scurt pana am ajuns la ei .  

Jes era cu prietenii lui pe terenul de baschet .  

  -Hei Ami ce ai facut tot weekend-ul? Nu te-am vazut deloc ,a intrebat Lea curioasa facandu-mi semne cu sprancenele si zambind pana la urechi.

   -Nu prea multe ,am zis eu lenevita si fara chef de vorba .

    -Justin m-a dus la o petrecere . M-am distrat minunat alaturi de el ,zice entuziasmata de amintirile acelea de parca le vedea din nou in fata ei ca si cum era un  film .

 -Ma bucur pentru voi . Ce facem dupa ore? o intreb eu .

  -Pai nu stiu . Iubitule tu ce vrei sa facem?

  Serios? Il intreba pe el asta? am crezut ca am fost inteleasa ca vroiam sa fim doar noi doua . 

  -Hei stai asa. Reformulez . Ce vrei sa facem noi doua dupa ore? Shoppingul acela ce mai zice? am intrebat eu.

  -Nu stiu ce sa spun.

   Se uita scurt la Justin iar cand ii aprobase  ca putea face ce vroiam  a vorbit.

  -Mergem la shopping atunci .

Ha ce? Era casatorita cu el ca sa ii dea voie sa plece undeva? Am zis eu ca e ceva cu baiatul acela . O sa aflu eu ce cat de curand,imi spuneam .

  -Mergem ,am spus intr-un zambet mai mult ironic .

   -Haide-ti la ore ,spuse Jes fugind spre intrarea in cladire .

    Eram toti 4 la acelasi curs . Ma uitam in spate si vedeam cum Justin si Lea se tachinau . Deveneam  tot mai curioasa . Ziua aceasta a trecut tot mai greu . La sfarsitul orelor plecam toti spre casa . Jes si Justin discutau intens despre fotbal dar Lea era tacuta asa ca nu m-am bagat in vorba prea multa cu ea .

   -Deci pe la 4 e bine?am intrebat eu .

   -Da,a spus ea intr-un mod sec

 Ceva ii spusese Justin de era asa . Nu o mai stiam la fel ,acest baiat o schimbase complet . Statea doar inchisa in casa,vorbea doar cu el la telefon si abea mai vorbea si cu mine . Ceva se intampla ori eram eu prea paranoica si ea era doar o fata indragostita si atat?

Mi-am eliberat gandurile si ajunsesem deja in fata casei . Jessie ma sarutase usor ,Lea ma salutase iar Justin imi aruncase o privire de temut . Am intrat in casa,mama si Rick nu erau . Nu prea mai avea timp de mine ,insa nu ii puneam nimic. 

 Era ora 4 asa ca am sunat-o pe Lea. Imi raspuse cu un ton incet .

  -Ce se intampla cu tine?am intrebat .

  -Justin crede ca ar fi mai bine sa ne despartim si nu stiu de ce ,bufni in plans.

  -Asculta-ma ,nu mai plange . Deabia il cunosti nu are nici un rost . Sunt atatia baieti care te asteapta .

   -Ai dreptate ,imi raspunse ea pe un ton mai bun.

  -Mergem?

   -Mergem ,a spus ea.

      Pe o parte ma bucurasem ca Justin disparuse din viata ei,iar pe de alta parte imi pare rau deoarece era mai fericita cu el. Lasand toate acestea am invadat o gramada de magazine pentru a ne schimba putin look-ul.

   -Ami ! Ce zici de rochita aceasta? 

   -Iti sta extraordinar ,poti sa o cumperi .

  Vedeam cum fata i se insenina usor . Ma apropiasem mai mult de ea ,devenise doua prietene de nedespartit,o prietenie ideala. 

   Am mers la cafeneaua lui Louis . Acolo am discutat despre baieti in general iar Lea avea o stare mai buna pentru cateva momente uitase de Justin . 

     -Esti minunata,imi zise ea

 Eu ramasesem oarecum uimita.

  -Iti multumesc Lea.

  -Daca nu erai tu probabil si acum stateam  in patul meu ud de lacrimile varsate aiurea.

 Am zambit scurt spre ea fara sa spun ceva . Imi placea sa petrec timpul cu ea . De obicei rade mereu din orice si nu se lasa fara sa spuna cate o gluma ce ne facea pe toti sa radem .

 Nu am mai stat mult apoi am plecat . Mersesem pe jos alene discutand orice altceva decat ceea ce ii faceaa rau in acel moment ,Justin. O faceam sa rada . Era foarte frumoasa atunci cand radea . Ma facea fericita faptul ca eram langa ea atunci cand avea nevoie de mine si invers. 

   Cand am ajuns acasa Lea era fericita ,uitase de Justin complet .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum