Capitolul 12

155 10 2
                                    

 

                                        -Prima mea noapte !-

  -Neata mama ! am spus eu cascand.

    -Neata scumpa mea ! mi-a raspuns ea.

    -Ce ai de cand sa faci astazi? m-a intrebat .

    -Nu am nici un plan momentan . De ce ma intrebi ? Tu ce ai de cand sa faci ?

    -Paaaai ma gandeam sa plec cu Rick ,spuse ea cu greu .

    -Din nou? Abia ca m-ai stai de vorba cu mine ,parca ai si uitat ca exist .

    -Nu spune asta draga mea,trebuie sa ma intelegi .

    -Te inteleg deja de prea mult timp,am spus eu .

    -Poti sa-ti chemi prietenii si sa faceti o petrecere .

   -Mda,sigur,cum sa nu ,am spus eu molesita

     Ma pupase pe frunte apoi plecase cu Rick .

       -Hei! Dar cand va intoarceti? i-am intrebat eu bagandu-mi capul in afara usii pentru a-i vedea.

         -Te anunt eu ,imi spuse mama. 

      Astia doi pareau mai indragostiti ca mine si Jesse . Ciudata mama am ajuns sa am . E orbita de Rick asta,parca incepea sa-mi fie antiptic . Am zis sa il sun pe Jesse sa se mai duca timpul . Acest weekend parea unul plictisitor ,speram sa fie total invers.

     -Jes,am ramas din nou singura poti sa vi la mine?

    -Am sa vin iubito,in 10 minute e bine?a intrebat el.

    -Da ,e bine si ii poti invita si pe Lea si Matyas.

    -Bine,te iubesc ,a mormait el.

   -Si eu te iubesc ,i-am spus raspicat .

       M-am asezat pe canapeaua din living ,mi-am pus picioarele pe masa si sorbeam dintr-o cafea cu lapte.  Ii asteptam pe cei trei ,din zece minute se facuse o jumatate de ora . In sfarsit cand aprusera la usa i-am luat la rost .

     -De ce ati intarziat? Va astept de 20 de minute ,

    -Eu si Matyas am fost putin ocupati si ...a spus Lea neterminandu-si fraza.

   -Aha,am inteleeees ,le spun eu ranjind pana la urechi .

   Mi-am intors privire spre Jesse.

   -Eu ...eu..zicea el sacadat.

   -Tu ..tu ce? il intrebasem eu intr-un mod batjocoros.

      El se uita fix in ochii mei cand isi scoase o mana de la spate .

    -Am fost sa iti iau asta ,spuse el inrosind.

      -Oo ce dragut ,nu-mi vine sa cred.

    Parca ma topisem ,nu era mare lucru dar era o mica atentie din partea lui . Un trandafir de culoare alba,era minunat .AM sarit in bratele lui ,el ma suruta ,am stat asa circa 10 minute ,eram nedeslipiti. Ma pusese jos apoi ne-am aezat toti 4 pe canapea .

Lea statea in bratele lui Matyas ,si il saruta intr-una ,parca erau nesatuli . Inca nu uitasem povestea cu Justin ,ce facuse ea era de-a dreptul  "ih"  scrbos ,facusem eu cand imi amintisem .

   -Ce e?ma intrebase ea.

   -Nimic,mi-am amintit de filmul acela de groaza scrbos .

       Ne uitam la T.v. . Nu prea vorbea nimeni,Jesse parca nu era cu noi ,pare in lumea lui ,era pierdut in ganduri . Tare mult vroiam sa stiu la ce se gandea ,iar de la Lea si Matyas se auzeau numai ploscaituri . 

   -Hai hai gata cu pupaceala e tarziu,sunteti obositi ,mergeti acasa,am replicat eu catre cei doi .

     S-au ridicat  si au plecat  rapid fara sa spuna nici un cuvant . M-am asezat din nou langa Jesse . 

   -Hei ,esti aici? il intrebasem eu razand.

   -Aam da,spuse el.

   -La ce te tot gandesti ?l-am intrebat eu .

   -La tine ,mi-a replicat .

    Ma inrosisem toata ,nu il priveam in ochii ci in podea el imi ridicase capul si ma sarutase . Eu l-am luat de mana si il dusesem in dormitorul meu . Ne-am oprit in dreptul patului meu .Imi atingea delicat pielea si ma saruta incet pe umar pana a coborat mai in jos . Ma tinea de mijloc si ma ridicase . Ma aseza pe pat . 

   Il priveam de jos ,el era peste trupul meu , tremuram ,nu stiam daca ceea ce faceam era bine ,asa imi spunea inima sa fac . Il iubeam si vroiam ca el sa fie prima mea iubire si ultima .

   -Esti pregatita ?ma intrebase el.

   Am incuviintat doar din cap fara nici o vorba. Imi era putina teama,insa stiam ca in bratele lui eram in siguranta. 

   Ma saruta pe spate,simteam niste fiorii puternici ,apoi ma dezbracase incet . 

    -Te iubesc, mi-a spus el.

   -Te iubesc !

        Stateam unul langa celalat infarurati doar cu plapuma . Jesse imi sarutase fruntea ,apoi imi luase fata in mainile lui si imi sarutase buzele . 

      -Ti-am furat inocenta ,voi avea vesnic grija de tine ,imi spuse el .

     -Sunt fericita ca am facut asta cu tine ,prima mea noapte de dragoste . A fost greu la inceput dar apoi am simtit toata dragostea ta si m-am simtit bine . 

    Jesse imi zambii apoi ma luase in brate,adormisem amandoi .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum