Capitolul 4

267 15 4
                                    

     

                                                             -Atractia-

 Eram destul de bezmetica atunci cand ma trezisem. Imi aruncasem pe mine niste haine simple ca de obicei Iar Lea era insa destul de stralucitoare precum o stea de cinema. 

           Ajunsa la scoala aveam prima ora de Germana impreuna cu Lea . Ne dusesem la curs miscandune rapid deoarece intarziasem putin desi nu era stilul mea de a aborda lucrurilee insa Lea ma tinea pe Loc din cauza tocurilor ei imense . Cand am ajuns profesorul ne luase la rost de cand intrasem in clasa .

          -Domnisoarelor ,eu nu permit ca la ora mea sa am intarziati .

          -Da domnule,ne pare rau ,spusesem noi in cor . 

    Ne-am asezat intr-o banca retrasa in spatele tutuor . M-am uitat intr-o fuga prin clasa si il zarisem pe Jesse,nici aici nu aveam sa scap de el mi-am zis eu in gand .

    Ora a decurs normal fara nici o perla  din partea lui Jesse sau a altcuiva . Am iesit in pauza de pranz la fel ca ziua anterioara ,pe o banca ,in curte .

     Era vremea frumoasa,cerul albastru inmuia monotonia iar soarele ne daruia niste raze de lumina absolut uluitoare ,imi placea ,era totul perfect. 

               -Amy,ce vrei sa facem dupa ore? Ce zici,niste cumparaturi? Poate niste haine noi pentru tine  iar pentru mine o noua coafura? ma intrbase entuziasmata.

              -Imi place ideea ta ,insa nu am timp pentru toate astea,trebuie sa il meditez pe Jesse zilnic ,incluziv  weekend-urile. Asta e ca o pedeapsa pentru el  si devine si pentru mine.

                 -Oh,idiotul ala din nou? Imi strica planurile . Spusese incruntata si cu o expresie grea de citit .

"Plaunrile"? Imi zic eu ..Ce vrea sa spuna cu asta ? Era destul de ciudat ceea ce spusese Lea insa nu o intrebasem la ce se referea . Intre timp se sunase si merseseram la urmatorul curs,Matematica.

        Ma descurcasem destul de bine la acest curs si luasem primul 10 inca din a || a zi . Ma simteam minunat desi nu era primul 10 luat vreodata . 

     Cursurile au decurs normal toata ziua ,iesim din Colegiu cand  Jesse ma acostase .

              -Buna,Amy. Ce zici ,mergem la o cafea?

              -Nu multumesc,nu beau cafea. 

Inca nu ma acomodasem cu caracterul lui ,imi displaceau ideiile lui directe.

             -Atunci un suc? zise el zambind infantil.

           -Nici macar un suc ,avem treaba ,trebuie sa studiezi in continuare si tie iti arde de prostii? I-am spus putin revoltata.

         -Nu mai insist ,nu vreau sa par un magar. (facuse o aluzie) La aceeasi ora ?

        -Da,dupa ce mananc,ok ? spusesem amuzata .

       -Ok,vrei sa mergem impreuna spre casa? 

   Ma gandeam daca sa accept sau nu propunerea lui,nu il vroiam prin preajma si in timpul meu liber insa ochisorii lui mari ca doua perle ma rugau sa accept asa ca am spus da . Se intampla ceva . Imi place? 

    -Ce parerea ai despre pacea mondiala? zice Jesse

   -Cum? Ce intrebare ii asta ? Nu sti in ce fel sa ma abordezi ?zic eu razand

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum