13 - Secretele //.

149 10 10
                                    

 Ma simteam incredibil de bine . Jesse care era inca langa mine , dormea si sforaia aproape zguduind patul. Ma ridicasem din pat pentru a-i face cafeaua de dimineata . 

   -Iubitule!

    El nimic ...

   -Iubitule,trezeste-te!

    Ii pusesem mana pe umor si il trageam cand in fata cand in spate . Isi rdica capul iar ochii lui i se deschideau si inchideau imdediat.

  -Haide,beati cafeaua,ii spun eu sarutandul pe obraz.

  -Acum,raspunse el .

Stateam lipiti unul de altul,ii vedeam o stralucire ciudata in ochi ,parca cu o noapte in urma el avusese prima noapte de amor nu eu .Ajunsesem sa il iubesc enorm in scurt timp,era atat de dulce si de protector cu mine ,il adoram .

   -Ma doare capul ingrozitor,se planse el .

   -Vrei o pastila?il  intreb eu .

   El aproba din cap ,ii adusesem  o pastila si ma sarutase usor pe buze . Dupa cateva minute el parea mai bine .

   -Te-a mai lasat durerea de cap?intreb.

   -Da iubito,iti multumesc ca ai grija de mine ,spuse el zambind.

   Apoi am zambit si eu .

   -Este timpul sa plec iubito,spuse el sarutandu-ma pe frunte si apoi ridicandu-se din pat.

   -Unde te duci?il intreb.

  -Am putina treaba,imi puse el .

  -Ce treaba ?il intreb eu din nou ceva mai nervoasa .

   -Nu e nimic important.

   -Atunci de ce pleci?

   -Haide iubito,te sun mai tarziu ,lasandu-ma singura in pat iar el plecand.

   MInunat ,m-a lasat singura ,acum ce fac? Ce pune el la cale? Am zis eu indurerata . Era totul absolut ciudat ,asa dintr-o data .. 

   Vroiam sa o sun pe Lea pentru a-i spune ce am facut cu o seara in urma dar apoi m-am gandit ca nu am  de ce sa ii spun un asemenea lucru, deoarece nici ea nu imi spusese de Justin . M-am lasat pagubasa ,umblam prin camera ca un aurolac prin ghetou .

Ma invarteam dintr-o parte in alta ,eram agitata ,plictisita . 

  Nu stiam ce sa fac pentru a trece timpul ,dintr-o data mi-a venit o idee. Mi-am zis sa ies in curtea din fata sa stau pe leagan . Era soare,cald iar pasarelele ciripeau de zori zburand deasupra mea impecabil una in spatele celeilalte .

Cand privesc in fata catre strada MIke ma salutase facandu-mi semn cu mana. L-am salutat si eu inapoi . MIke era unul dintre vecinii mei ,nu prea ne stiam,nu prea am discutat.

   Se apropia de mine .

   -Hei Ami!spuse el

   -Hei !

    -As vrea sa iti spun ceva dar nu stiu ...

    -Spune !

     -L-am vazut pe Jesse cu o alta fata ,spuse el incet.

    -Poftim? Fugi de-aici cu gluma asta proasta ,i-am spus eu .

    -Nu e nici o gluma proasta ,acum cateva minute era pe strada Midellton,stateam pe banca si se sarutlau .

   Nu te cred ! am tipat eu .

   -Ami! Calmeaza-te ,nu fa aici o scena ,o sa iasa toti vecinii .

   Eu m-am asezat pe leagan si am inceput sa plang,nu-mi putea face asta ,nu el .

  -Nu e prima oara cand l-am vazut ,au mai fost zile cand se plimbau seara pe alee. 

  -Gata ! Nu mai vreau sa aud nimic ,am spus eu gafaind.

   MIke plecase . Eu stateam indurerata si nu puteam crede ceea ce imi spusese el .

   Ma suna Lea .

     -Ce e?i-am spus eu.

    -Jes...

    -Ce-i cu el?am intrebato.

   -L-am vazut cu cineva ,se tineau de brat si radeau ,erau fericiti .

   Am inchis ,nu mai puteam auzi asa ceva din gura vreunuia . Eram o mare proasta . M-am aruncat in pat si plangeam in continuare ,Jesse ma suna intr-una dar eu nu am raspuns. 

   Tot ce a fost..a fost sau nu a fost? 

     O sa mi-o plateasca toti cei ce mi-au facut rau . Toti cei ce  m-au  facut sa sufar .

    MI-am sters lacrimile de pe obraz apoi m-am bagat la dus . Gandurile mi se adunau insa incercam sa scap de ele . 

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum