Capitolul 5

221 14 0
                                    

           

                                                   -Invidia-

  Intrasem in curtea liceului impreuna cu Jesse,tinandu-ne de mana. Toata lumea ne privea nu intr-un mod tocmai miraculos,dar nu imi pasa ,atata timp cat el era de aceeasi parere ca si mine . Primul curs il aveam toti 3 ,eu  Lea si Jesse.

            Eram fericita si nu trecusera decat cateva ore de cand eram impreuna . Il cunosteam de cateva zile dar simteam ca il cunosc de o viata .

                     Intrasem la curs,Lea se pusese in spatele nostru ,intr-o banca parca mancata de niste caini turbati . Jesse imi soptea :

     -Tu esti fata timida ,cu inima frumoasa care m-a cucerit cu un singur zambet . 

    -Te ador ,am spus eu .

    -Si eu te ador ! 

      -Liniste ,spuse Domnul Ghivmore.

       Cursul incepuse ,iar eu si Jesse nu ne puteam concentra ..Dintr-o data   din spate aud niste ploscaituri ,ma intorc si o vad pe Lea mozolindu-se cu colegul ei de banca ii atrag si lui Jesse sa se uite . Bufnise intr-un ras incat si profesorul o observase . 

  -Lea Vogs si Justin Kool in biroul directorului acum !

  Fara nici un comentariu cei doi se ridicasera si iesisera din clasa. Profesorul isi continua lectia iar eu si Jesse eram in sfarsit concentrati asupra orei ,nu vroiam ca si noi sa ajungem la directiune . Nu vroiam sa am nici un fel de problema,vroiam sa fiu pe aceeasi linie a studiilor mele.

       Trrrrr trrrrrrrrr trrrrrrrrrr ...........

   Se sunase . Toata lumea plecase din clasa numai eu si Jesse ramaseseram ultimii . Dupa ce am iesit si noi tot cum am intrat ,tinandu-ne de mana,toata lumea chichotea in spatele nostru,ma simteam oarecum prost insa  nu am vrut sa arat asta si lui Jesse. 

       -Stai linistita,toata lumea ne invidiaza,de fapt te invidiaza . Cu nici o fata nu am fost cum sunt cu tine . 

      -Nu am nici o problema , putin imi pasa ce cred altii , imi pasa doar ce crezi tu . 

     -Te ador ! 

     -Si eu te ador ,ii spusesem fericita .

             Venise si Lea impreuna cu baiatul acela Justin parca si eram curioasa ce le spusese directorul . 

     -Varsa tot ,am spus eu catre Lea .

    -Nu mai avem voie sa stam in aceeasi banca si avem o saptamana detentie . 

   -Oooo , ati scapat usor . 

   -Da ,cum sa nu ,zice Justin putin fitos . 

   M-am uitat catre Justin cu o privire ce o arata si el . Hmm... nu prea imi placea tipul .l

   -Si,sunteti impreuna?

  -Nu ,zise Justin .

  -Da ,spuse Lea . 

   Se uitau apoi unu  la altul nedumeriti apoi aprobara amandoi in acelasi timp . Penibil as spune eu . Nu vroiam ca Lea sa se fii incurcat cu un oarecare ,care vroia doar sa isi bata joc . 

    -Haide-ti la curs ! Am spus eu usor lenevita .   

Uram ca de fiecare data cand intram si ieseam din liceu ne urmareau multii ochi  ,speram ca se va termina toate astea in cateva zile doar nu putea sa tina o vesnicie .

 Cursurile s-au terminat . 

        -Eu si Jesse mergem acasa .

Lea nici ca ma auzise ,se mozolea cu ala intr-una . 

      -Leaaaaaaaaaaaaa ! Am tipat eu ..

     -Da ? Ce e ? De ce tipi? Crezi ca-s surda ? 

     -Vi ? 

      -Unde ?intreaba ea nedumerita .

      --Unde? Ce dracu ai ? Acasa ,unde dracu sa mergi  ? In Tenerife? 

Am insfacat-o si o luasem din bratele acelui tip care ma calca pe nervi numai cand ii vedea fata aceea de baiat smecher si tot-odata intr-un stadiu avasant de prostie .Il lasasem pe ala cu gura cascata .

Am mers acasa am luat pranzul cu Jesse si ca  de obicei "Cereale cu lapte" . Ne-am dus sus ca sa il meditez in continuare pe el .Il invatasem destul de mult e in cateva zile . Era deja pe o unda normala ,eram mandra de el si sigur va fi si proful . L-am condus catre usa apoi plecase .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum