15-Intoarce-te la mine !

152 10 3
                                    

          Sunt bulversat ,aiurit ,nedumerit ,nervos ,trist,tradat ,o pot tine asa mult timp dar ma opresc aici .

Totul e aievea ,ce dracu se intampla? 

Plang intr-una fara sa ma opresc ,sperantele ca iubita mea e undeva unde e in siguranta,unde e bine ,continuau sa fie . Sper sa se gandeasca la mine ,sa se intoarca ,imi este dor de ea. Ea face parte din mine,este universul meu ,sprijinul si consolarea mea .

 -Intoarce-te inapoi iubito ,intoarce-te la mine ! am tipat eu cazand in genunchi pe covorul din camera mea .

   Ma gandesc ca poate este o rapire ,nu vreau sa cred ca ea,ingerul meu era in stare sa imi faca asta . Mie si mamei ei . E prea dureros ,nu credeam ca voi fi atat de indragostit incat sa sufar atat de tare .

Dragostea intr-adevar este un simbol frumos insa doare atunci cand problemele te incaierau . 

  Parca inebunesc,insa ma impotrivesc pentru ea . Ma uit buimac prin camera mea,toata incaperea parea sa se stranga intr-un punct unde stateam eu,asezat pe podea.  Urma sa avem multe clipe dragute ,multe clipe romantice,multe fapte ce faceau sa ne demonstram cat de mult ne iubim.

  Ami nu este o fata populara,nu socializeaza asa cum o fac eu ,insa nu imi pasa. Inainte sa o intalnesc cu ea eram un drogat ,ea nu stie si nici nu vreau sa afle asta vreodata ,m-as simtii umilit in fata ei .

                  Acum sunt altfel,sunt un alt baiat,nici o fata nu a reusit sa scoata atatea din mine cum a facut-o ea . Intr-un timp scurt am ajuns sa iubesc orbeste . 

   -Imi vine sa crap ! strig eu din nou .

   -Ce-i cu zarva asta?ma intreaba mama.

  -Hai te rog,chiar nu am chef de asta acum . Poti sa ma lasi?

  Mama iesi imediat din camera mea,stia ca fac urat atunci cand eram nervos . 

   Ma asez pe canapea si ma uit la o fotografie cu noi doi . Eram asa fericiti ,inca o lacrima imi cazu pe jos . Singura fata ce ma facuse sa sufar,sa plang,sa pun sentimente intr-o relatie . Este o fata speciala si ma bucur enorm ca este a mea .

Pe o parte..sunt extrem de dezamagit de situatie,as fi vrut ca toate acestea sa fi fost un vis,un vis extrem de urat .

  Nu eram un fricos ,insa ma temeam pentru ce avea sa urmeze . Teama ma cuprinse si mai tare atunci cand mama ingerasului meu ma sunase si imi spusese ca politistii inca nu gasisera  nimic . 

  Vroiam sa am liniste insa linistea nu mi-o pot gasi decat in bratele ei . IN urechi parca inca ii mai auzeam glasul ,atunci cand ma certam ca faceam ceva gresit la scoala sau cand mai scoteam vreo perla pe gura asta spurcata . 

  Ma simteam vrajit,buzele ei i le simteam atingandu-le pe ale mele . Zambetul acela perfect mi se reflecta in fata .  

M-am ridicat pe picioare si am plecat catre locul ce ii placea atat de mult . Unde se simteam fericita ,unde uita de toate . M-am asezat pe singura banca de acolo . Ma uitam in lacul din fata mea ,mi se paru ca ii vedeam chipul in apa .

Eram atat de stresat ,atat de disperat dar cand am ajuns acolo  pur si simplu imi lsasem corpul sa cada parca intr-un somn . Ma simteam mai bine,parca o simteam langa mine dar cand ma uitam in partea dreapta pe banca nu era nimic .

   Imi apucasem capul cu ambele maini si ma strangeam ,mi-am incalcit degetele in par si am inceput sa tip ,tipam de durere. 

   Eram atat de norocos ca o aveam iar acum nu mai dadeam de ea. Nu era de gasit . Nu putea sa intre in pamant trebuie sa fie undeva .

-Intoarce-te !am tipat eu sperand ca putea fi prin preajma si ma auzea .

    Stiam ca ii era dor de mine,simteam asta . 

-Fara tine sunt un nimeni ! 

   Puteam sa am  prieteni,bani si multe altele insa o vroiam pe ea ,asa ma puteam simtii implinit ,bogat .

   M-am dus in camera mea si am incercat sa dorm . De cate ori inchideam ochii o vedeam pe ea . Ma simteam disperat si distrus . Eram singur ,nu mai aveam nimic ,o vroiam langa mine sa ma faca din nou cum eram . 

-Te rog iubito,intoarce-te la mine,am soptit  eu inca o data inainte sa adorm .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum