"Casa dulce casa ".
-Mamiii !
-Dumnezeule mare ! Fetita mea !
Mama sari inaintea mea si ma cuprinse in brate .
-Mi-a fost dor de tine mama ,am spus eu cu lacrimi in ochi.
-Eu am fost foarte ingrijorata ,unde ai umblat?
-E o poveste lunga mama,am spus eu plictisita.
Jesse aparuse si el din spatele meu si ma prinsese de mana.
-Am aduso teafara acasa,a spus Jes.
-Iti multumesc Jessie,esti un baiat bun ,imi pare rau pentru cele spuse .
-Nu este nimic doamna McDeal ,sunteti doar o mama protectoare nimic mai mult ,v-am inteles durerea pentru ca si eram in aceeasi situatie .
M-am tolanit in pat impreuna cu Jes,ne uitam pe tavan si radeam infundat de..inca nu stiam de ce . Eram fericiti ,ma iubea iar eu il iubeam ,in viata asta nimic nu mai imi doream .
Sunt doar o copila de doar 16 ani ,viata mea a fost un total dezastru pana acum ,am patit mai multe lucruri decat un om cu mult in varsta ,sau cei de varsta mea care habar nu au cum este viata cu adevarat ,cum nu stiu ce e aia durerea,problemele,necazurile si sentimentele infecte ce le-am simtit in sufletul meu . Cum am putut fugii de persoanele care cu adevarat ma iubesc si am stat lipita de persoane care sunt de un dispret desabuit .
Ceea ce conta acum era ca aveam mai multa experienta in a citi persoanele false si persoanele exemplare . Am un nou look ,o noua expresie ale fetei ,un nou caracter .
Am luat pranzul alaturi de persoanele importante din viata mea :
Jesse,scumpa mea mama,Justin si Rick .
Aceste persoane erau singurele care au dovedit ca sunt importanta in viata lor . Jesse si-a dat seama ca Rick este un om potrivit pentru a-mi fi tata si a fi un sot bun pentru mama mea . A devenit si el prieten cu Justin o data ce a aflat ca el ma ajutase . Eram toti ca o familie .
Mama aflase si ea de adevarata Lea . O persoana cu un caracter neideal,o fata specifica a fi o tarfa in societatea noastra . Am decis ca eu Jes si Justin sa iesim in oras la o mica plimbare . Ne plimbam aievea pe o straduta din cartierul nostru cand ce sa vezi ...
-Ami ,nu imi vine sa cred ce dor mi-a fost de tine ! tipa Tarfa si incerca sa ma cuprinda in brate .
-Tarfa! Ia-ti mainile murdare de pe corpul meu impecabil ! am tipat eu in timp de cei doi o indepartasera de mine .
-Ce ai ?intreaba ea nedumerita .
-Ce am ? o intrabasem eu . Asta am,si ii lipisem palma de obrazul ei intorcandu-si capul in cealalta parte .
Incerca si ea la randul ei sa ma loveasca insa o oprira Jes si Justin .
-Cum iti permiti sa dai in mine?intreaba ea.
-Oo ,draga mea meriti mult mai mult insa deocamdata multumestete cu putinul . Stiu ca tie nu iti place putinul insa trebuie sa te obisnuiesti . O sa pierzi in fata mea si o sa te fac de rasul intregului oras . Oo dar stai esti deja ,am spus eu cu un ras diabolic.
-Tu esti o panarama ! tipa ea .
-Eu? In interiorul meu a fost doar Jesse ,insa in tine a fost mai mult de jumate din oras . Bolnavo ,probabil esti diagnosticata cu multe boli . Distruso! am mai tipat eu inca o data .
Ea isi lasase capul in pamant nestiind ce replica sa imi arunce . Stia ca aveam dreptate si era uimita de felul cum eram acum.
-Nu te mai recunosc ,ai devenit o persoana antipatica ,spune ea.
-Hai nu zau cretino ,pregateste-te pentru ce e mai rau . O sa afli si tu in curand ce e o viata distrusa ,am zis cu un ranjet pe fata.
-Nu imi este frica de tine nu ai ce sa imi faci ,zice ea.
-Nu am ,ai dreptate...daca asta te face sa dormi bine la noapte . Ai fost prietena mea insa m-ai tradat ,ai fost o scorpie proasta ,ai sa vezi tu .Vroiai sa mi-l furi pe Jesse ,cat de josnica poti fi ?
-El s-a dat la mine,zice ea cu un zambet stupid pe fata .
-Da ,stiu . Javro ,cum poti sa ma minti in fata? Crezi ca nu am aflat adevarul? Justin mi-a fost de ajutor in timp ce am fost plecata .
Javra isi intoarse capul spre Justin cu o expresia de a-l ucide . Justin ranjea spre ea .
-Matyas,prietenul tau cel mai bun a? am intrebat eu intr-un ras ce nu-l puteam opri.
-Ce e cu el?intreba ea.
-Este unul dintre multii indivizi ce ti-au traso si te-au lasat ca pe o carpa nu iti mai amintesti? Adica el este primul ce te-a considerat carpa,acum te consider pana si eu .Esti mandra de tine? Poate eu te fac sa iti dai seama ce femeie josnica poti fi . Nu te judec insa trebuie sa fii puternica in viata asa cum am fost si sunt eu . Niciodata nu poti fi ca mine de aceea nu vreau sa te compar cu mine pentru ca nu este cazul . Esti de cea mai josnica speta .
M-am intors pentru a pleca in timp ce ea cazuse in genunchi si smiorcaia . Justin si Jesse venisera langa mine apoi ne-am revazut de drum . Parea distrusa zdreamta dar asta merita . Va varsa mult mai multe lacrimi decat acum . Va vedea ca nu mai sunt o proasta ,o copila naiva . Pot spune ca sunt femeie . O femeia matura la cat m-a incercat viata .
Incepuse sa ninga . Fulgii mari si perfecti cadeau incet pe asfalt . Ne bucuram de ceea ce vedeam .
Am inceput sa sarim in sus si sa radem atat de tare incat toti vecinii iesisera afara . Toti de bucurau,venise iarna . Venise vacanta de iarna ,craciunul ,revelionul ,mancare multa ,Mos Craciun,colindatori si multa bucurie .
Am intrat in casa inghetata insotita de Jes.
-Mami?strig eu .
-Da scumpa mea?
-Jesse doarme la noi in seara asta ,am spus eu .
-Haide-ti intrati ,sa mergem la semineu sa facem focul ca sa va mai incalziti si voi ,desii nu cred ca este cazul in timp ce stati impreuna se isca un foc de tabara intre voi .
-Mamiii,am zis eu razand .
Ne-am asezat in fata focului si am inceput sa spunem povesti de groaza .
CITEȘTI
Prietenii suspecte [pauza]
RomanceImpunatoare si inselatoare,falsa prietenie exista . De obicei ele sunt chiar mai multe chiar si decat dusmanii. Daca stim cum sa ne protejam de un zambet fals,atunci vom sti sa ne punem si un zid de protectie in fata unei astfel de prietenii. ...