20 ."Parfum de cățea"

147 14 2
                                    

     -Te-am intrecut ! Din nou..

      -Nuuuu,am tipat eu din toti rarunchii!

-Putem sa mergem normal acum ,spuse Jes.

    Am iesit la o mica plimbare cu bicicletele prin parc . Soarele ardea deasupra noastra . Ne luam la intrecere mereu si bine-nteles Jes castiga de fiecare data. Puteam sa ma pun cu el?

   Pedalam incetisor pentru a ne relaxa. Era o zi extrem de frumoasa,ningea des printre dintii soarelui .Numai doua zile pana la noaptea de ajun,aveam emotii de fiecare data cand ma gandeam la asta .

Hmm...cadouri,bradul frumos impodobit,colindatori ,prajituri multee..Ia stai . Imi venise un miros in nari . Ma deranja la maxim . Recunosteam parfumul acela ieftin al catelei in calduri ce facea mari furori prin oras . M-am oprit brus din pedalat si m-am uitat drept in fata . Exact... Lea ,printesa sexului .

 -O dar ce avem noi aici? spun eu ironic schitand un zambet fals .

-Tu din nou? ma intreaba ea dand ochii peste cap .

-Nu-ti fa griji,voi fi mereu prin preajma ca sa te fac de rahat .

  Mai erau doi baietasi mai schilozi ca ea in dreapta ei .

-Pe mine? Sau pe tine? Cretino! spune ea facand un semn din mana.

-Nu ma fa sa-ti mutilez fetisoara aia unde te stropesc toti "amicii " tai . 

 Jes statea si se uita razand catre noi . Isi puse mana la gura pentru a nu scoate mare zgomot din rasul sau colorat  .

-Haide draga fa pasi! tipa ea gesticuland din maini .

-O dar vad ca ai tupeu acum . Ti-ai luat bodyguarzi? Atat de mult iti este frica de mine? intreb eu .

 O bufnise rasul .

-De tine? Hai fi serioasa .

-MIrosul tau ..un sfat ,schimba-l.

-Ce? Nu iti place?intreaba ea.

-Nu numai ca este ieftin dar mai si miroase groaznic .

-Ce sa spun ,spune ea ironic.

-Sterge-ti pata de sperma de pe fusta,i-am spus eu trecand de ea .

  Se uita in jos si observa pata apoi incepu sa o ia la goana . Ca de fiecare data i-o facusem . Tarfa mare,josnica..putea macar sa se spele. Era o mare imputita ,ih .

  Jesse radea de se prapadea ,abia m-ai putea respira . Era tot rosu la fata si lacrima din cauza rasului .

-Cat de penibil,spune el intr-un final cand se opri din ras .

-Imi era atat de scarba,am spus eu stramband din gura .

-Ma bucur ca nu mai sunteti prietene,altfel lumea te considera ca pe ea. 

-Da,nu as vrea sa fiu bagata in aceeasi categorie ca ea .

  Vantul incepea sa bata puternic ,firele mele de par zburdau prin aer . Am inceput sa pedalam mai repede pentru a evita viscolul .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum