14-Nu am nici o legatura cu asta !

154 11 2
                                    

Ma suna Jes ,hm..pe mine? De ce? 

-Da Jes?

-Nu o gasim nici unde pe Ami ,e la tine?

-Nu ,nu e la mine ,tu unde esti?

-Sunt acasa la ea . Sunt cu mama ei ,plange intr-una .

-Vin imediat ! am spus eu.

   In sfarsit blestemata aia mica a disparut din calea fericirii mele . Jes va fi al meu acum .Am, plecat catre Jes .

  -Ce s-a intamplat ?intreb eu .

-Lea ,ma luase mama ei in brate .

-Unde e Ami? intreb eu dezinteresata.

-Nu stiu ,cand am intrat in camera ei nu mai era . Nici hainele nu le are in dulap . Sunt disperata ,am neglijat-o mult in ultima vreme .

-Jes ! Tu trebuie sa sti unde e Ami,cu tine era mereu ,spuse ea.

-Eu ? Eu nu am nici o legatura cu asta . Daca stiam nu crede-ti ca spuneam pana acum unde este? Sunt in aceasi situatie ca tine .

Ih ,plangea femeia asta ca o proasta . Jes era atat de frumos . Eram atrasa de el inca de cand s-a cuplat cu Ami  . Il vroiam doar pentru mine insa ea imi statea in cale . Mai bine ca a disparut .

-Stati linistita Ami se va intoarce ,ii spun eu .

-Dar nu pot ,ma simt vinovata .

-Nu aveti de ce,a fost alegerea ei ,spuse Jes.

-Tu ,nemernicule ce i-ai facut? il intreba nervoasa .

-Nu i-am facut nimic ,v-am mai spus, nu am nici o legatura cu asta . Si eu sufar la fel de mult ca tine . Ce pot sa fac eu ? Nu stiu unde e si vreau sa se intoarca inapoi . O iubesc ,ce credeti ca i-as putea face ?

  Femeia se aseza pe podea ,era distrusa . Nu imi pasa deloc de ea si nici de idioata aia ,imi pasa doar de Jes .

 -Eu zic sa anuntam disparitia ei la politie ,spuse Jes .

-Sunt de acord,zic eu .

Dupa ce anuntase Jes politia ,acestia si-au facut aparitia rapid .

-Cum se numeste?intreaba politistul.

-Ami,spuse mama ei .

-Ami si mai cum?intreaba din nou politistul aparent iritat.

-McDeal!

-Varsta?

-16 ani .

-Cu ce era imbracata ultima oara cand ati vazut-o?

-Jinsi albi ,bluza scurta inchisa ,balerini albi .

-Va multumesc ,o vom da in urmarire statala ,puteti sta linistita va vom gasi fata .

-Multumesc mult domnuile politist ,spune ea.

Dupa ce inchise usa in urma politistilor femeia cazu pe podea si incepu sa planga . Parca ma impresiona putin ,parca . 

Ami nu era  nici pe departe prietena mea . Era o fraiera,o misogina arata oribil . Nu stiu ce vazuse Jess la ea .

Il luasem pe Jes de brat si l-am scos afara .

-Te simti bine?il intreb eu .

-Tu te simti?ma intreba el .

-Bine-nteles ca nu ,ma simt oribil . Ma tot gandesc ce s-a intamplat de a luat decizia aceasta asa brusc  POate si-a gasit un alt baiat si a fugit cu el ,spun eu facandu-l sa o urasca.

-In nici un caz Ami nu ar face asta niciodata . E o fata minunata si cum am mai spus o iubesc mult .

AH ratata ! O sa-l fac sa ma iubeasca ,o sa-l seduc si o sa-l faca sa-mi cada  la picioare .. O sa il am la degetul meu mic . O sa o uite rapid pe cretina aia .

Seduceam usor barbatii ,ma simteam puternica ,aveam incredere in mine ,stiam ce pot face si ce nu . Am mult farmec ceea ce ma ajuta mult in prostirea persoanelor ca Ami .

Il sarutasem usor pe obraz ,el nu ezitase l-am  cuprins in bratele mele firave .

-O sa se intoarca,i-am spus eu .

-Sper,raspunse.

-Va fi bine ,am spus .

-O iubesti pe Ami?ima intrebase.

-O iubesc,doar e prietena mea cea mai buna .

 Era usor de pacalit la fel ca ea. Nu il merita ,el era pentru mine .Este un baiat popular la fel cum sunt si eu ,insa si-a distrus reputatia din moment ce a iesit in evidenta cu ea .

Trecusera doua zile de la disparitia ei . Eu petreceam din ce in ce mai mult timp cu jesse ,eram "sprijinul" lui . Cu Matyas nu prea mai vorbeam ,acum ma dedicam doar lui Jesse.

Era adorabil insa inca suferea dupa javra aceea . Uram momentele cand imi vorbea despre ea . Cum o ridica mereu in slavi . Orbil !

-Oare ce face?Oare este bine?

-Nu stiu Jes,raspund eu .

-Imi este dor de ea!

-Si mie imi este ,spun eu uitandu-ma in spatele meu si strambadu-ma .

-Toate momentele cu ea,imi sunt intiparite in minte,spune el .

 Il mangaiam usor pe umar apoi i-am soptit la ureche:

-Poate este mai bine fara ea!

-Idioato! Cum poti spune asta?

 Imi trase o palma zdravana peste obraz apoi pleca .Am facut un pas gresit ,ma luase gura pe dinafara . 

-Jes,nu fi prostut ,am spus ceva ce nu trebuia ,am vorbit fara sa gandesc ,imi pare rau.

-Cretino ! si imi inchise telefonul in nas .

Am pornit inspre el ,cand il zarisem ma#-am apropiat de el si l-am smucit de mana .

-Termina! spuse el .

-Dar Jes!

-Lasa-ma in pace !a pus el .

- Imi pare rau ,bine? Am fost o proasta .

  El se uita fix la mine .

 -Bine ,dar sa nu mai faci vreo prostie,sunt cu ochii pe tine .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum