Capitolul 7

176 14 0
                                    

                                                              -Weekend-

-Hei,treziti-va,ne spuse mama pe un ton mai ridicat.

Mi-am deschis ochii buimaca,clipind des si uitandu-ma chioras la cei trei ce priveau la fel ca mine.Ma bufnise rasul.

-Este deja ora doua si am venit sa iti spun ca eu si Rick o sa petrecem weekend-ul in Los Angeles,la viitorii mei socrii,imi spuse mama iar.

-Oh,zau?Asta inseamna ca o sa raman singura?

-Nu o sa ramai singura.O s-o pun pe mama Leei sa te supravegheze din cand in cand.

-Dar ce sunt eu? Un copil ce are nevoie de un babysitter?

-Nu fi necioplita.Ti-am lasat banii pe masa,in bucatarie.

-Bine,mama.Sa va distrati.La socrii tai...,rasesem eu in perna.

Isi intoarse capul,aruncandu-mi o privire ucigasa peste umar.

-Sa fi cuminte,imi spuse inainte de a iesi pe usa.

-Haide sa plecam,ii spuse Justin Leei.

Fara nici un comentariu,Lea s-a ridicat si amandoi s-au facut nevazuti,lasandu-ma singura cu Jesse.Il privisem pe iubitul meu si am constatat ca nu a fost prezent deloc.Dormea ca un ingeras.M-am asezat inapoi langa el,cuprinzandu-l in brate,apoi respirandu-i usor pe umar.

Trecusera doua ore iar eu si Jesse ne pregateam sa iesim la cumparaturi.Frigiderul era gol deoarece mama si Rick mancasera toata mancarea.

-Jesse?

-Da,iubito?

-Aa,vrei sa petrecem tot weekend-ul impreuna?l-am intrebat timida.

-Credeam ca nu ma mai intrebi!

Rasesem amandoi,apoi am plecat cu taxi-ul.Dupa ce am facut cumparaturile,ne-am intors acasa.Am decis sa gatim impreuna clatite cu nuttela.In timp ce Jesse incerca sa invarta clatita in aer,eu incercam sa o prind cu farfuria.Faceam o echipa grozava.

Cand ne-am plictisit sa mai fim seriosi,pornisem un razboi cu faina si oua.Jesse rasturnase masa si o puse pe post de baricada iar eu ma ascundeam dupa un scaunel gasit la intamplare.Jesse arunca in mine cu faina in timp ce eu il bombardam cu oua.Intr-un final,mi-am obtinut victoria cu un ou bine plasat in capul iubitului meu.

M-a felicitat printr-o strangere de mana si un pumn de faina aruncat direct in fata mea.

-Acum cine e invingatorul?ma intreba intr-un ras colorat de copil.

Ultimul ou ascuns bine in mana de la spate ajunsese pe tricoul lui.

-Tot eu!

Inca razand,Jesse isi dezbracase tricoul,lasand la iveala un abdomen bine lucrat.Nu credeam ca o sa apuc ziua in care voi ramane uimita de un abdomen.Cele sase patratele frumoase imi faceau cu ochiul.M-am apropiat de el aproape salivand si imi lasasem degetele sa alunece pe pieptul lui.El isi incalcise o mana in parul meu,tragandu-ma si mai aproape ca apoi sa ma sarute.

Buzele noastre incepusera sa se muste una pe alta intr-un mod jucaus si limba lui ce trecuse rapid peste buza mea inferioara ma invita sa intru intr-un sarut absolut fascinant.Era primul nostru sarut cu adevarat real.

Dupa ce curatasem toata murdaria de pe noi si inclusiv de pe campul de lupta,ne-am induplecat sa gustam din capodopera noastra culinara.

-Mmm,ce bun,mormaise Jesse cu gura plina.

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum