17-Aparitia

126 12 2
                                    

           Sunt pregatita sa apar acasa. Aveam o stare aiurea,nu eram in apele mele . Aveam emotii, nu stiam cum o sa ii explic lui Jesse de ce disparusem .

Eram foarte agitata . Am apucat de geamantan ,mi-am intors privirea spre incaperea in care am locuit  pentru doua saptamani apoi am iesit pe scara blocului . Am inchis usa ce scartaia dupa mine .

   Am luat un taxi ,apoi un avion pana la familie mea,pe care ii iubeam atat de mult . Facusem un lucru stupid cu fuga mea de probleme.

Trebuia sa le iau cu putere si sa fac fata situatiei ,eram o lasa,acum,devenisem puternica,stapana pe sine . Stiam cu sa abordez orice situatie,eram entuziasmata sa le arat tuturor noua Ami . 

   Ma vor lasa necazurile pentru un  moment? Aveam acest lucru in capatana. Incepeam sa cred ca nu am pic de noroc,oare asta era samburele nefericirii mele?

  Sper ca vor disparea toate intrigile asupra mea,voi devenii o fata sociabila si o buna prezenta a oricaruia. Nimanui nu-i spusesem ca voi venii acasa cu exceptia lui Justin ,cel care mai nou devenise cel mai bun prieten al meu .

Toti vor ramane masca cand vor vedea ca suntem amici,nu vor intelege nimic,vor fi o multime de intrebari.

  Primisem un s.m.s de la Jesse:

-Intoarce-te ,am nevoie de tine . Ma simt inutil ,ma simt de parca as fi mort,te rog ingerasul meu ,reda-mi viata . Te iubesc !

   Imi era atat de mila de el,ii provocasem atata tristete in suflet,ma urasc pe mine insumi ca am aplecat urechea la gura lumii care nu stie decat sa interpreteze lucruri apoi sa dezvaluie un neadevar . Lume cruda si spurcata !

Am decis sa ii raspund la mesaj :

-Si eu te iubesc ! Asteapta-ma,voi venii curand .

   Aveam lacrimi in ochii,obrajii parca imi luau foc iar mainile nu le mai simteam . Ce sa mai zic de inimioara mea care batea ca nebuna precum o toba . Imi luasem fata in maini si m-am uitat in oglinda.

Am inceput sa ma complimentez singura si zambeam ca o idioata . Lumea din avion se uitau la mine  considerandu-ma probabil o copila nebuna . Am incetat apoi ma luase somnnul .

  Dupa un somn adanc de cateva ceasuri ma trezise telefonul care suna de zori ,

   -Da Justin?

  -Ai ajuns?ma intreaba .

 -Mai am putin ,esti nerabdator sa ma vezi?

 -Tu ce crezi scumpa mea prietena?

-I-al pe Jesse si adul l-a aeroport nu ii spune despre ce este vorba ,il voi lua prin surprindere.

-Esti sigura ca vrei asta?

-Da,am raspuns eu pe un ton destul de tare.

 Din nou toata lumea ma privea ,ma uitam la ei si ei la mine . Aratau totii ca niste zombii extrem de urati si infometati .

-Asa voi face atunci ,a spus el .

-Mersi ca inca ma ajuti ,te voi rasplatii.

-Nu e nevoie,ce nu fac pentru pritena mea simpatica.

-Oo dar termina,ma rusinez.

   Radeam apoi am inchis .

Radiam de fericire gandindu-ma ca acolo ,jos,iubitul meu ma astepta . Nu,de fapt nu ma astepta. Ba da,de fapt ma astepta dar fara sa stie . Muream de dorinta de a-l vedea .

Schimbarea aceasta imi va face bine,cu siguranta Jes va ramane masca la aparitia mea .

Mama...adorabila mea mama,din nou imi curgeau lacrimile .

  O iubesc atat de mult,nu i-a ajuns viata nefericita alturi de tatal meu ,acum mai nou ii fac si eu probleme . Copilul model disparuse. M-am intors pe partea dreapta ,mi-am ridicat ambele picioarele pe scaun si priveam cerul .

Inca imi aduceam cuvintele ei cand era nervoasa si suparata pe mine . Ma enerva la culme cand nu ma lasa in pace,cand ma batea la cap sa imi fac temele sau alte prostii,importante, Rasul ei suav ,sclipirea de pe chipul ei atunci cand era fericita .

Abia asteptam momentul in care voi mai avea de-a face cu toate aceste lucruri .

Acei nori pufosi imi provocau emotii nedescoperite ,cerul era atat de senin. Ma uitam pe telefon la pozele cu mine si Jess . Ne completam,ne sorbeam din priviri la fiecare poza data ,eram de-a dreptul feiricti.

Ajunsesem la aeroport,ma dadusem jos. Ii zarisem pe Justin si Jess. Jess parea pierdut in spatiu,nu stia ce dracu cauta aici. Imi apucasem geamantanul si paseam alene spre ei . Se uitau spre mine,Jesse se intoarse spre Justin si il intreba ceva . Cand am ajuns in fata lor am inceput sa vorbesc.

-Hei !

-Hei ,spune Justin .

-Hei , imi pari cunoscuta,spune Jess.

  Tembelul,ma apucase rasul ,nu isi daduse seama ca eram eu .

-Doar par sau sunt o cunoscuta?intreb eu .

-Nuuuu! Ami a mea !

  Ma apucase de capusor si intrasem amandoi intr-un sarut tandru si afectuos . Ma cuprinse in brate si ma strangea puternic .

-Te iubesc! spune el .

-Si eu te iubesc!

-Am multe intrebari pentru tine,spune el apucandu-mi geamantanul.

-Iar eu am multe de explicat,am spus eu apucandul de mana .

Prietenii suspecte [pauza]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum