Első randi

782 42 2
                                    

Finn:

Nem akartam puccos helyre vinni Lisit mert tudom hogy ő nem ilyen lány. Arra gondoltam hogy elviszem biciklizni.

Lejött a lépcsőn és nekem el állt a lélegzetem.
-Öhm..jól nézel ki -vigyorogtam mint egy idétlen.
-Köszii. -válaszolta.
-Várj meg itt. -mondtam majd átszaladtam hozzánk a biciklikért.
Ő már az ajtó elött állt és furcsállta a két biciklit amit tolok a házuk felé de nagyon tetszett neki. Oda adtam neki egy rózsát amit otthon találtam és megcsókoltam volna de ő azt kérte hogy lassitsunk tehát nem tehettem.

Lisa:

Finn nagyon kedves volt láttam az arcán hogy megcsokolt volna de nem tette. Már én éreztem késztetést hogy megtegyem de mivel ez az első randink most még nem.

Elindultunk biciklivel nagyon sokat mentünk össze vissza.

-Na hogy érzed magad? -kérdezi kedves mosolyal az arcán.
-Nagyon jól. -válaszoltam.
-Akkor most mégjobban fogod, gyere utánam. -elkezdett gyorsítani ám én mentem utána.

Elvezetett egy tóhoz ami nagyon szép volt és nagy meglepetésemre elkezdett gitározni. Nagyon jo volt.

Mikor abba hagyta közelebb hajolt.
-Ez már megteszi? -kérdezte.
-Ez már meg. -válaszoltam majd egy lágy csokot leheltem az szájára.

Ezután haza bicikliztünk és elköszöntünk egymástol. Látszott hogy Finn valamit mondani akar de nem mondta. Megcsökolt és haza vitte a bicikliket.

Mivel még csak 15óra lehetett ezért gondoltam írok Millienek.

/liza_kendrick/: Szia Millie bepotólhatnànk a multkorit.

Pár percen belúl válaszolt is.

/milliebobbybrown/: Oksi

Csak ennyit írt és meglepetésemre pár percen belül csengetett is.

-Sziaa -ölelt meg.
-Szia hogy-hogy ilyen gyorsan ide értel? -kérdeztem majd visszaöleltem.
-Az maradjon titok -nevetett.
-Elemgyünk vásárolni -kérdeztem.
-Persze -válaszolt.

Elindultunk a legközelebbi pláza felé és útközben elmesétem neki mindent ami Finn és köztem van.

-Lis szerintem Finn szerelmes mivel nem szokott gyakran igy viselkedni nem sok lány volt akivel kavart. -mondta
-Remélem igazad lesz. Mivel én már sokkal többet érzek barátságnál.

Bementünk pár boltba és elég sok dolgot vásároltunk. Én vettem egy rövidgatyát és két felsőt. Mivel eléggé megéheztünk ezért elmentünk mekizni egyet.

-És neked most van valami fiú aki tetszik? -kérdeztem
-Igazábol Jacobbal vagyunk most együtt de nem sűrűn találkozunk. -mondta szomorúan
-Nagyon szereted? -kérdeztem
-Igen -itt már majdnem sírva fakadt mikor szorosan megöleltem.

Nemsokkal késöbb haza indultunk. Millie elkisért engem érte pedig jöttek autóval.

Egyedűl voltam megint csak otthon.
Mikor felértem a szobámba kicsit megijedtem mert Finn ült az ágyamon.

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now