Eljött hát a nap mikor jön Jack. Finn nem sokat beszél róla. Ha valamit mond akkor sem jót. De nem igazán érdekel engem csak Finn érdekel. Rájöttem hogy sosem voltam még szerelmes senkinél nem éreztem még hasonlót. Hogy amikor nem vagyok vele megtudnék halni és csak rá gondolok csak a mosolyára az aranyos szeplőire. Mindenére mert nekem mindene tökéletes...
Egyedül fekszem az ágyban. Gondolkozok... mikor megcsörren a telefon.
-Sziaa Lisi. -szol bele reggeli rekedtes hangján ő.
-Szia Finn. -köszöntem misolyogva és ez halatszodott is a hangomban. Mivel mindig mikor vele beszélek vagy rajta gondolkozom csak mosolyogni tudok.
-Nincs kedved átjönni csinálhatnánk valamit... -tudtam mire gondol.
-Átmegyek de nem csinálunk semmit. Mármint semmi olyat. -nevettem el magam.Elkezdtem készülődni. Egy szürke ujjatlant és egy fekete farmer shortot vettem fel. Egy kis szempillaspirál és át is mentem.
Bekopogtam... Nick nyitott ajtot.
-Sziaa Nick -öleltem meg.
-Szia Lisi. -ölelt vissza. -Finn fent van nyugodtan menj fel.Fel mentem. Feküdt az ágyban és bevolt csukva a szeme gondolom elaludt. Nagyon aranyos volt.
Oda mentem majd apró puszikat kezdtem adni neki. Mielött ki nyitotta volna a szemét elmosolyodott.-Szia -csokolt meg.
-Szia -énis követten a példáját.
-Ma jön Jack. -vágott savanyú fejet.
-Ennyire nem szereted? -kérdezem majd befeküdtem mellé.
-Nemaz hogy nem szeretem csak ha idejön mindig felforgat mindent és ehhez most nincs kedvem... -mondta.
-Nem megyünk elreggelizni? -kérdeztem.
-De... mehetünk. -mondta.Fel öltözött majd elindultunk. Elmentünk a belvárosba és bementünk egy kávézóba. Megreggeliztünk. Mahd vissza indultunk.
Mikor beértünk a házba Jack fogadott minket....
Kicsit rövid lett bocsi de ha tetszik akkor ⭐ Puszii 💕
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története