Jack szemszöge:
Tudtam nagyon jol tudtam hogy Finn nem csinált semmit mivel én küldtem oda azt a lányt hogy csokolja meg.
Mert nekem kell Lisa.-Nagyon kivagy? -kérdeztem udvariasan.
-Hát csak nézz rám és rájössz. -mondta szomoruan.
-Mire hogy mennyire gyönyörű vagy?
-Aztaaa -elnevette magát.Megrezzent a telefonom. Finn irt hogy hol vagyok mert ő elindult Lisihez.
-Asszem mennem kell. -gyorsan megöleltem majd elmentem a másik irányba hogy véletlenül se találkozzak Finnel.
Finn szemszöge:
Nagyon rosszul érzem magam. Mert Lisi most miattam szenved. Pedig az a lány csokolt meg engem és egyáltalán nem tudom hogy miért. Pedig még csak nem is ismerem...
Elindultam Lisihez majd irtam Jack-nek nehogy meglepődjön ha haza ér...
Felmásztam a fán majd az ablakon elkezdtem kopogtatni. Mikor meglátta hogy én vagyok nem akart be engedni.
-Lisi kérlek engedj be. Megszeretném magyarázni. -kérleltem.
-Nem épp eleget sírtam már miattad. Haggy békén kérlek. -mondta a végén pedig már elcsuklott a hangja.
-Kérlek csak 1percet adj -könyörögtem. Majd kinyitotta az ablakot.-Óra indul. -mondta.
-Figyelj épp téged vártalak amikir egy csaj odajött és megcsókolt. Nemtudom hogy mér pont akkor de kezdem azt hinni hogy Jack keze van a dologban. Egybőm ellöktem magamtol a lányt. Csak akkor már késő volt. -magyarázkodtam.
-Azta micsoda véletlenek vannak. -mondta.
-Figyelj Lisi én nagyon szeretlek. És nem akarlak elveszíteni. -mondtam mikor már nekem is kicsordult a könny a szememböl.
-Tudod pár üres szeretlekel nem sokat fogok elérni. -mondta
-Mikor hazudtam én neked?
-Nagyon szeretnék hinni neked de ezt még fel kell dolgozzam. Amugy Jack miért jött ide? -kérdezte mikor elborult az agyam.
-Mi? Jack itt volt? És miket mondott? -kérdeztem idegesen.
-Itt és azt mondta hogy azért jött hogy engem megvigasztaljon mert tudja hogy mennyire szemét voltál tegnap -mondta.
-Ezért mondtam hogy nem szeretem ha irtvan mert mindig mindent felforgat.
-Most már légyszives hagyj magamra Finn ezt még át kell gondoljam...
-Rendben de kérlek ne úgy dönts hogy utána megbánd...
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története