Kissies.

510 36 0
                                    

-Najo Jack takarodj el mielött beverem a pofád. -mondta Finn eléggé idegesen.
-Jajj de félek. -mondta flegmán.
-Félj is még a multkoriért meg sem kaptad. -mondta.

Jack felment mi meg már nem tudtuk folytatni amit elkezdtünk. Nemsokkal késöbb felmentünk az emeletre mivel már eléggé fáradtak voltunk.

Finn pár percen belül el is aludt. Én próbálkoztam de nem tudtam elaludni. Gondoltam lementem inni egy kis vizet. Reméltem hogy nem lesz lent senki mert egy bugyi volt rajtam és Finn egyik polója volt rajtam ami azért annyit nem takart amennyit kellett volna.

De sajnos nem volt szerencsém.

-Aztiii... -mondta Jack
Én pedig egyböl meg fordultam mivel mögöttem állt.
-Jack te miért nem alszol még. -kérdeztem.
-Öhm például az ilyen értékes pillanatok miatt. -vágott perverz fejet és jött felém.
-Haggyál békén. -mondtam.
-Miért -vágott szomorú fejet.
-Van barátom?! És különben is miattad majdnem szakítottam vele.
-Figyelj Lisi ezt tudom hogy nem lehet meg magyarázni... de öhm... Kurva jol nézel ki és nekem nagyon bejössz.
Köpni nyelni nem tudtam. Pár perce ott álltunk és nem tudtam hogy mit csináljak. Majd megcsókolt. Én ledig megpofoztam.

-Jack te normális vagy? -kérdeztem ingerülten
-Ez fájt...
-Hallod a barátom a te legjobb barátod és én nagyon szeretem.

Nem vártam meg a válaszát gyors léptekkel felmentem a szobába.

Finn nagyon cukin aludt. Nekem viszont lelki ismeret furdalásom volt. Nagyon rosszul éreztem magam. De valahogy el aludtam.

11kor keltem fel. Finn már nem volt mellettem.

Nagyon meg ijedtem gyorsan lementem a nappaliba. Nagy meglepetésemre reggelit készített...

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now