Fájdalom...

562 36 1
                                    

Láttam ahogy Finn egy másik lánnyal csokolizott... csak neztem ahogy mást csokol más van ott ahol nekem kellene... és eközben a szivem apró darabjaira tört...

Mikor valaminnyire észhez tértem elkezdtem futni ahogy csak birtam. Hallotam ahogy Millie kiabál. De nem érdekel csak folytak a könnyeim...

Viszont haza sem akartam menni ezért lementem a kis tó partjához ahol az első randink volt Finnel...

De mivel mindenről ő jutott eszembe nem tudtam abba hagyni a sírást...

Elkezdett csörögni a telefonom... Finn jelent meg a képernyőn nem vettem fel. Majd Millie is hívott csak hivogattak és én legszívesebben elhajitottam volna jo messzire a telefonom...

Nemsokkal kesobb elindultam haza mert már elég sötét volt. Megint egyedül voltam... de nembántam.
Bekapcsoltam a So Far Away-t mert ez illett leginkább a hangulatomhoz majd mikor meguntam az énekelgetéssel egybekötött sírást elmentem zuhanyozni.

Nagyon jól esett ez a felfrissülés...
De nem sokáig bírtam már éjjel ezért elaludtam...

Reggel arra keltem hogy Finntől 12 Millietől pedig 9 nem fogadott hívásom volt...

Miután kikapcsoltam a némítást gondoltam felhivom Milliet.

-Szia...
-Szia Lisi hogy vagy? Finn és én agódtunk nagyon hogy mi van veled.
-Ááá... még ő aggodik. Talán nem kellett volna megcsalnia.

Kopogást hallottam az ablakomon. De nem Finn volt.... Jack?!

Beengedtem majd megölelt... de egyáltalán nem értettem miért jött ide.

-Figyelj Lisa azért jöttem hogy megvigasztaljalak mert Finn nagyon szemét volt tegnap... -mondta sajnálkozva.
-Jack erre semmi szükség... De ha már itt tartunk nincs annyi benne hogy ide jöjjön? -kérdeztem szomorúan ám enyhén dühösen.
-Nem ő küldött...

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now