S-szia -köszöntem egy kicsit a sziv infraktushoz közel állva.
Szia -köszönt azzal a tökéletes mosolyával ami feledtette velem a félelmet.
-Mit keresel itt? -kérdeztem enyhén dühösen.
-Ha baj hogy itt vagyok elmehetek. -mondta kissé szomorúan.Oda mentem hozzá majd megcsókoltam. Megnéztünk egy filmet. Már elég későre járt. Nemakartam hogy haza menjen. Nagyon jo volt ott feküdni a mellkasán mindegy egyes sziv dobbanását hallani.
-Itt maradjak? -kérdezi mosolyra húzva a száját.
Nem válaszoltam csak megcsokoltam ebböl már tudta hogy én mit szeretnék.
Így aludtunk el. Én rajta fekve ő pedig a hajamat simogatva.
Mikor felkeltem ő még aludt. Nrk akartsm felkelteni. Pár percig néztem ahogy alszik. Majd ezt a csodálatos pillanatot a telefonja szakitotta félbe.
A fülsíketítő csengés miatt pillanatokon belül felébredt.
-Mivan Jack? -forditotta maga felé a kamerát.
-Semmi. -mondta szorakozottan.
-Akkor mi a fasznak hivsz? -válaszolt idegesen.
-Csak mert megyek a héten Vancouverbe. Ès kéne egy hely ahol aludhatok.
-Jolvan haver nálam aludhatsz de miert reggel 8kor hivsz bazdmeg?!
-Bocs. Amugy te holvagy? Csak nem csaj van a dologaban? -kérdezte
-Haggyál. -mondta Finn majd letette.-Bazdmeg. -mondta Finn
-Miaz. -kérdeztem.
-A nagy Jack Grazer idejön és nem lesz semmi nyugalmam 1hétig. -mondta idegesen.
-Ő a haverod? -kérdeztem.
-Te nem ismered? -néz rám csodálkozva.
-Nem.
-Jobb is. -mondja majd kimászik az ágybol.Lementünk és megreggeliztünk.
-Mit csinálunk ma? -kérdeztem.
-Amit szeretnél -mondta.
-akkor most megnézzük a Stranger Things első évadát.
-Uristen elis felejtettem. Hányadika van?
-julius 28.
-Holnap lesz egy találkozó a Stranger Things esekkel. Eljönnél velem? -kérdezte
-Persze. -válaszoltamA napunk többi része csak abból állt hogy néztük a tv-t.
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története