Megkértem finnt hogy maradjon itt velem éjszaka. Egyszerűen már a luszta jelenléte is boldogsággal töltött el. Biztonságban éreztem magam.
-Szeretlek. Aludj jól -mondta.
-Szere... -nemtudtam befejzni mivel egy csókkal tapasztotta be a számat.
-Tudom -mondta önelégült fejjel.
Ráfeküdtem a melkasára és a hajával kezdtem játszadozni. Nemsokkal késsöbb el is aludtunk.Reggel mikor felkeltem Finn még aludt. Ezért elmentem a fűrdőszobába rendveszedni magam. Mikor vissza értem még mindig ugyan úgy feküdt. Az ajkait csókokkal kezdtem el behinteni majd nagy meglepetésemre megfogott és magára rántott. És hevesen kezdett el csókolni.
-Ez nem ér -vágtam durcás fejet.
-Nekem szabad. -mondta majd feltápászkodott.Kiment a szobából gondoltam a fűrdőbe megy ezért nem zavarom de pár perc múlva egy kiadós reggelivel tért vissza.
-Erre nem gondoltam volna. -mondtam majd egy lágy csókót adtam az ajkaira.
-Pedig ilyet is tudok. -mondta majd elfogyasztottuk a reggelit.
-Amugy 2hét és suli -szólaltam fel mikor szomorú fejet vágott.
-Ja tudom -válaszolt flegmán. -Gondoltam elmehetnénk valahova kiélvezni a nyár utólsó napjait.
-Hova? -kérdeztem.
Majd fogta a telefonját és kiment a szobábólPár perc múlva vissza és tért.
-California -kérdezte széles vigyorral kísérve.
-Nekem bárhol jó ha veled vagyok. -mondtam majd megcsókoltam.
-Amugy nem szeretném elrontani ezzel a pillanatot de Jack elment már -kérdeztem.
-Nemtudom. Tegnap mikor átjöttem hozzád még otthon volt. -mondta
-Megkéne nézni hogy elment-e javasoltam majd el is indultunk a szembelévő ház felé.
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története