De sajnos nem egyedül volt... melette volt az a személy akit a legkevésbé szerettem volna látni.
-Sziaa...sztok -köszöntem meglepetten.
Mielött Finn szóhoz juthatott volna jack köszönt.
-Ohh Szia hercegnő -köszönt.
-Hercegnő? Jobb lett volna ha nem is köszönsz. -mondtam cinikusan.
-Szia Lisi -jött oda hozzám Finn és egy lágy csókot lehetlt az a számra.Miután elfogyasztottuk a reggelit nem tudtuk hogy mit csináljunk. Végül Finn felajánlotta hogy ma maradjunk itthon. Sorozatokat filmeket néztünk de egész nap lelki ismeret furdalásom volt.
Mivel el szerettem volna mondani Finnek hogy tudjon róla. De nem akartam hogy ez amit Jack csinált elrontsa a barátságukat.
Finn szemszöge:
Lisi egésznap furcsán viselkedett. Már dél elött sem volt kedve semmihez ezért itthon maradtunk sorozatot nézni. De egész nep szótlan volt és nem értettem mi a baja.
Vacsorára rendeltünk kínait ezért leültünk hárman az asztalhoz és el kezdtünk enni.
-Holnap indul a gépem. -mondta jack.
-És most szólsz?
-Hátja
-De hánykor -kérdeztem.
-reggel 7. -válaszolta
-jo tudni. -mondtam cinikusan amjd mikor végeztem beraktam a mosogatóba a tányérom.
-Mingyárt jövök -mondtam a többieknek mivel elmentem a mosdóba.Lisa szemszöge:
-Csak nem a kis botlásod miatt mészbel ilyen hirtelen? -kérdeztem.
-De mivel nem akarom hogy Finn szét verjen. -mondta.
-Akkor még is miért csókoltál meg Jack ez egyáltalán nem jó vicc hogy eljátszod hogy mindent megtehetsz. Mióta itt vagy már majdnem szétszedtél minket ezzel is ezt akarod elérni?
-Azért csókoltalak meg mert... mert szeretlek...
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története