Nagyon jó volt ez az érzés csak úgy faltuk egymást de sajnos levegő hiányában elkelett válnunk.
Nemtudtam hova tenni ezt a helyzetet egyszerre a menyországban és a pokolban éreztem magam. Ugysem kellenék neki.-Na mivan -nézett azzokkall a csodálatos szemeivel és fülig érő vigyor rajzolodott ki a száján.
Én nem tudtam mit tegyek. Nem akartam elfutni mert azzal leegettem volna magam de legszivesebben azt tettem volna.
-Miért csokoltál meg? -kérdeztem
Finn:
Igazábol nekem tetszik Lisa. De nem tudom hogy mondjam el neki. Most mi a faszt mondjak?!
-Figyelj... -ekkor hála istennek megcsörrent a telefonja.
-Finn most elkell mennem majd késöbb megbeszéljük... -mondta majd elviharzott-Hát ezt elbasztam -gondolkodtam hangosan.
Lisa:
Elindultam haza egy kamu indokkal mert semmi kedvem nem volt ehhez a kínos beszélgetéshez
Nemtudom miért csokolt meg Finn de mindenesetre szeretném ezt többször érezni... szeretnék a karjaiban felébredni reggelente a szuszogását hallani. Uristen Lisa miket beszélsz?! Ugyse kellenél neki...
Felmentem a szobámba szerencsére még mindig egyedül voltsm otthon ezért maxra tekertem a zenét mivel én csak igy tudtam levezetni a feszültséget.
Hirtelen csengettek, de sajnos nem az volt az ajtoban akit én szerettem volna látni. Anyáék volt nagy bevásárló szatyrokkal.
-Szia kicsim -köszönt apa és anya
-Sziasztok -üdvözöltem őket letörtenMajd felfutottam a szobámba és egy sírás roham jött rám. Nem tudom miért de igy legálább a könnycsppeimmel távozott minden fájdalmam. Majd felfigyeltem a telefonom jelzésére
/finnwolfhardofficial/: miattam sirsz?
Majd feláltam és kinéztem az ablakon láttam őt ahogy szomorú arcal felém nézett.
/lisa_kendrick/: igen
Válaszoltam őszíntén mert egyáltalàn nem volt kedvem jópofizni. Letettem a telefonom, becsuktam a szemem majd hirtelen elnyomott az álom.
Reggel a vakító nap fényére keltem mert este ugye nem huztam le a redőnyt. Nemtudom hogy miert keltem ilyen koran mivel 8ora volt.
Elkezdtem a telefonomat nyomkodni mivel nem volt kedvem semmi máshoz de hírtelen hallottam ahogy valaki az ablakon kopogtat.
Finn volt az. De nem tudtam mit tegyek mivel egy poloban és egy bugyiban feküdtem az ágyon.
Gyorsan felkaptam egy gatyát majd beengedtem.
-Nem kellett volna öltözködéssel fáradoznod -nézett azzal a perverz fejével.
-Miért jöttél? -kérdeztem
-Azért mert láttam hogy tegnap sírtál és.. el szerettem voln amondani hogy én többet érzek irántad. -mondta
-Figyelj Finn... én is-s -csuklott el a hangom majd megcsokolt.
-De lassitanunk kell. Két napja ismerlek csak -mondtam egy kissé dühösen.
-Akkor most fogod magad és elmegyünk randizni. Kimegyek hogy eltudj készülni -majd lement a nappaliba én pedig felöltöztemErre a ruhára esett a választásom:
L
ementem majd Finn egy hűha tekintettel ajándékozott meg.
Öhm.. jól nézel ki -mondta nagyon cuki volt mert egy kicsit tavarba is jött.
Akkor indulunk -kérdeztem
Induljunk -válaszolta
YOU ARE READING
She's my girlfriend💕 (hungarian)
RomanceHa szerered Finn Wolfhardot és a szerelmes történeteket akkor ez a sztori neked való! Ez pedig Finn és Lisa története