In Love

550 35 1
                                    

"-Megcsókolt?"
-Figyelj tudom ez elég hülyén hangzik de mikor tegnap éjjel lejöttem inni akkor ő itt volt lent oda jött és megcsókolt. -magyarázkodtam.
-Hát igen elég hülyén hangzik. -mondta feldultan.
-Nekem semmit sem jelentett ez a csók nyugodj meg. Nemtudom ezekkel a kis akcóival mit akar elérni Jack de én kezdem nagyon megutálni. -magyarázkodtam tovább. Láttam rajta hogy egy kicsit megenyhült. Oda hajolt hozzám és lágyan megcsókolt.
-Tudod hogy nekem csak te számitasz és senki más. Bármi történjék is én mindig teljes szívemből szeretni foglak. -mondta mikor nekem egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Én nagyon szeretlek Finn. Teljes szívemből. -mondtam majd én is megcsókoltam. Már egy jó ideje csókolóztunk mikor levegő hiány miatt el kellett válnunk.

Nagyon szeretem Finn most már teljes szívemböl éreztem. Éreztem azt a tüzet ami azt bizonyítja hogy nekünk együtt kell lenünk. Akárhányszor ránézek elmerülök tökéletes mogyoróbarna szemeiben. Szemem mikor az ajkára téved már-már fájdalmas kéztetést érzek arra hogy megcsókoljam.

Finn szemszöge:

Óriásit csalódtam Jackben. Nem tudtam megérteni hogy miért pont Lisire hajt mikor 1000másik csaj van rajta kivűl. Olyan lányok akik nem különlegesek mint Lisi. Mert ő mindig csak azt a bizonyos dolgot akarja. Már régöta tudtam hogy igazából nem ő a legjobb barátom. De soha sem hittem hogy erre is képes.

Szerencsére itt van nekem Ő.

Miután Lisivel felmentünk az emeletre beszélgettünk a kapcsolatunkról. Azt éreztem hogy őszintén viszonozza azt a szerelmet amit én is érzek.

Mikor már egy jó ideje csak a melkasomon feküdt nem beszéltünk egymáshoz sem. 
Megszólaltam.

-Szeretlek Lisa. -mondtam mosolyogva.
-Én is szeretlek Finn. -mondta vissza. Majd megcsókoltam. Nagyon magy csókcsatába kezdtünk. Elvesztettem a fejemet nagyon élveztem. Már elkezdtem levenni a pólóját mikor hirtelen észbe kaptam. Megálltam.
-Inkább lassítsunk -szólalt fel mire bólogattam.

Vissza feküdtünk az eredeti pozícionkba És egy kis idő mulva elaludtunk.

Sziasztok 💕 Először is nagyon szépen megszeretném köszönni hogy ilyen sokan olvastok és szavasztok is. 🌸 De lenne egy kérdésem is. Szeretnétek hogy megírjam azt a bizonyos 🔞+os tartalmat?

She's my girlfriend💕 (hungarian)Where stories live. Discover now